Performancing Metrics

تمام شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات فراهم است | اتاق خبر
کد خبر: 333596
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 14:55
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سنقر وکلیایی و کرمانشاه فراهم است.

اتاق خبر- مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سنقر وکلیایی و کرمانشاه فراهم است.

انتخابات مجلس

امیر شاه آبادی اظهار داشت: تمام شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان فراهم است و اقلام، وسایل، تعرفه‌ها، صندوق و همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پیش بینی و تدارک دیده شده است.

 وی با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان افزود: امیدواریم انتخاباتی خوب و سالم  داشته باشیم و مردم نیز به انتخابات دور دوم در حوزه‌های انتخابیه اهمیت دهند زیرا انتخابات دور دوم تفاوتی با مرحله اول ندارد و با شور و شوق و مشارکت بالا برای انتخاب کاندید اصلح حضور یابند.

شاه آبادی بیان کرد: بر اساس قانون انتخابات، کاندیداها ۸ روز قبل از برگزاری برای تبلیغات فرصت دارند و از ساعت ۸ صبح روز دوم اردیبهشت تبلیغات شروع می‌شود و تا ۲۴ ساعت پیش از انتخابات شاهد رقابتی قانونی و با نشاط از سوی کاندیداها خواهیم بود.

وی دهم اردیبهشت ۹۵را زمان برگزاری دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه  انتخابیه استان كرمانشاه اعلام کرد و گفت: در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و سنقر و کلیایی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم لحاظ شده است.

شاه آبادی در پایان خواستار حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات دور دوم شد و گفت: جديت و اهتمام لازم برای برگزاری مرحله دوم در دستور کار وجود دارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

منبع: مهر 

94106

نظرات
ADS
ADS
پربازدید