Performancing Metrics

ستاد تسهیل قرچک به دنبال حل مشکل کارخانه های تولیدی است | اتاق خبر
کد خبر: 333614
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 16:40
فرماندار قرچک:
فرماندار قرچک گفت: ستاد تسهیل شهرستان قرچک با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکل تولیدکنندگان و فعالان تولیدی راه اندازی شده است.

اتاق خبر- فرماندار قرچک گفت: ستاد تسهیل شهرستان قرچک با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکل تولیدکنندگان و فعالان تولیدی راه اندازی شده است.

قرچک

مسعود مرسل پور با اشاره به وجود ظرفیت های بالای اقتصادی در شهرستان قرچک اظهار داشت: شهرستان قرچک از ظرفیت و پتانسیل های بسیاری بالایی در حوزه های مختلف اقتصادی و تولیدی برخوردار است که می تواند برای رشد و توسعه منطقه به کار گرفته شود.

فرماندار قرچک افزود: به منظور استفاده بهتر از ظرفیت های شهرستان قرچک و حمایت از فعالان اقتصادی و حل مشکل کارخانجات و فعالان تولیدی، ستاد تسهیل با حضور مسئولان منطقه تشکیل شده و به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه هستیم.

وی ادامه داد: به دلیل رکودی که طی سال های گذشته در جریان تولید حاکم بوده، کارخانجات و فعالان تولیدی با مشکلاتی مواجه شده اند که ستاد تسهیل شهرستان قرچک به دنبال حل و برداشتن موانع موجود است.

فرماندار قرچک تأکید کرد: ستاد تسهیل شهرستان قرچک علاوه بر حضور مسئولان، برای پیشبرد اهداف خود از نظر کارشناسان و نخبگان اقتصادی و فعالان تولیدی استفاده می کند تا به نتایج بهتری برای رونق هر چه بیشتر تولید در منطقه دست پیدا کند.

وی متذکر شد: در سال جاری نیز که به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، تلاش مسئولان شهرستان قرچک استفاده از ظرفیت های شهرستان برای رشد و توسعه هر چه بیشتر خواهد بود.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید