Performancing Metrics

حضور سفیران کشورهای اروپایی در لیبی برای اولین بار از سال 2014 | اتاق خبر
کد خبر: 333645
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1395 - 19:36
سفرای کشورهای فرانسه، اسپانیا و انگلیس برای دیدار با نمایندگان دولت وحدت ملی مورد حمایت سازمان ملل در لیبی، به یک پایگاه نیروی دریایی در طرابلس سفر کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آنتونی سیوان سفیر فرانسه، پیتر میلت، نماینده آنگلیس و خوزه آنتونیو بوردالو، نماینده اسپانیا مذاکراتی را با دولت وحدت ملی لیبی در یک پایگاه نیروی دریایی برگزار کردند.

این دیدار برای اولین بار پس از تصمیم اعضای اتحادیه اروپا مبنی بر بستن سفارتخانه‌های خود به دلیل ناآرامی‌ها در لیبی در سال 2014 برگزار شد.

میلت، نماینده انگلیس در این سفر در پیامی در توئیتر نوشت: حضور در نشست نمایندگان اروپا با دولت وحدت لیبی، تایید دوباره بر تعهدات انگلیس در حمایت از تلاش‌ها برای برقراری صلح در این کشور است.

دولت لیبی که مورد حمایت سازمان ملل بوده، به دنبال تثبیت قدرت خود در این کشور جنگ‌زده است.

وزیر خارجه ایتالیا چند روز گذشته به لیبی رفت، جنتیلونی اولین مقام غربی سفر کننده به پایتخت لیبی از زمان ورود فائز السراج، نخست وزیر جدید این کشور به این شهر است.

ایتالیا و تعدادی از دیگر کشورهای غربی اعلام کرده‌اند که آماده کمک به فائز السراج از جمله از طریق کمک در زمینه آموزش نظامی به منظور تقویت نیروهای امنیتی محلی هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید