Performancing Metrics

محدودیت های خرید بالگرد همچنان پابرجاست | اتاق خبر
کد خبر: 333768
تاریخ انتشار: 28 فروردین 1395 - 09:43
دبیرکل جمعیت هلال احمر، با اشاره به اینکه همزمان با برنامه ششم توسعه در حال تدوین یک برنامه برای جمعیت هلال احمر کشور هستیم، گفت: محدودیت های خرید بالگرد همچنان پابرجاست.

اتاق خبر: مهندس علی اصغر احمدی در جلسه ستاد بحران استان لرستان با بیان اینکه اگر به عنوان جمعیت هلال احمر وسیله‌ای را در اختیار داشته باشیم و اگر کسی دچار حادثه ای شد و ما از آنها استفاده نکنیم مقصر هستیم، افزود: خانه های هلال را در همه روستاها ایجاد و امدادگری و نجات گری را به مردم آموزش می دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد که خانه های هلال همزمان با هفته هلال احمر در روستاها رونمایی شوند.

احمدی تصریح کرد: هلال احمر اگر می خواهد هر خانواده یک امدادگر داشته باشد باید آموزش ها را در روستاها به مردم ارائه دهد و با این حال خانه های هلال در مدارس و مساجد واقع در روستاها راه اندازی می شوند بی آنکه بخواهیم کارمندی را استخدام کنیم و یا ساختمانی بسازیم.

وی با بیان اینکه بر اساس طرح آمایش جمعیت هلال احمر تعداد پایگاههای این جمعیت در صورت نیاز افزایش می یابند ، اظهار کرد: آمایش سرزمینی در نحوه استقرار جمعیت هلال احمر در استان لرستان نیازمند بازنگری است و با این حال بر اساس طرح آمایش اگر در بحث تعداد پایگاه‌ها در استان با کمبود باشیم آنها را اضافه می کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه همزمان با برنامه ششم توسعه در حال تدوین یک برنامه برای جمعیت هلال احمر کشور هستیم، گفت: محدودیت های خرید بالگرد همچنان پابرجاست؛ اما با این حال جمعیت هلال احمر تا سه ماه پیش ۱۷ بالگرد در اختیار داشت، ۲ فروند بالگرد جدید به ناوگان ما اضافه شد و تعداد بالگردها به ۱۹ فروند افزایش یافت همچنین یک فروند دیگر هم تا یک ماه دیگر به این ناوگان اضافه می شود.

وی افزود: هیچ ریالی از اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی جمعیت هلال احمر از محل ماده ۱۰ و ۱۲ که ذات آن مدیریت بحران است در سال ۹۴ پرداخت نشد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید