Performancing Metrics

۵۶۰۰ سیل زده جنوب و غرب کشور از خدمات هلال احمر بهره مند شدند | اتاق خبر
کد خبر: 334108
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395 - 11:52
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات به پنج هزار و ۶۰۰ نفر از سیل زدگان در دو استان لرستان و خوزستان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

اتاق خبر:علی اصغر احمدی ضمن بیان اینکه طی سه شبانه روز گذشته بیش از  ۱۴ استان کشور تحت تاثیر بارندگی قرار گرفتند، اظهار داشت: در این راستا به پنج هزار و ۶۰۰ نفر از سیل زدگان خدمات ارائه شد.

وی اضافه کرد: در استان لرستان و در شهرهای خرم آباد، پلدختر، نور آباد و دوره چنگی و برخی روستاها جمعیت هلال احمر خدمات لازم را به حادثه  دیدگان سیل ارائه داد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به سیل زدگان ۱۷۰تیم امداد و نجات در سراسر کشور به کارگیری شدند.

احمدی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰نفر حادثه دیده از سیل اخیر اسکان اضطراری داده شدند، افزود: جمعیت هلال احمر متعلق به همه مردم است و این جمعیت تلاش دارد در زمان وقوع حادثه و بحران به همه آسیب دیدگان خدمات لازم ارائه شود.

وی با بیان اینکه بر آورد میزان خسارت در سیل اخیر بر عهده ستادهای مدیریت بحران در استان های دچارحادثه و ستاد مدیریت بحران کشور است، افزود: کار ارزیابی از میزان خسارات وارده در استان های جنوب و غرب کشور در دست بررسی است.

احمدی با بیان اینکه از صبح امروز و بر اساس ارزیابی های سازمان هواشناسی، استان های شمالی روزی بارانی را سپری خواهند کرد، افزود: احتمال جاری شدن سیل در این استان ها وجود دارد و در این راستا تمامی دستگاه های خدمات رسان از جمله جمعیت هلال احمر در آماده باش هستند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید