Performancing Metrics

میشل فایفر در فیلم جدید آرونوفسکی بازی می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 334606
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 10:31
بازیگر نامزد سه جایزه اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید کارگردان ˝کشتی‌گیر˝ و ˝نوح˝ در حال مذاکره است.

به گزارش اتاق خبر، شایعاتی مبنی بر مذاکره میشل فایفر، دونال گلیسن، برادرش برایان گلیسن و اد هریس برای بازی در فیلم جدید دارن آرونوفسکی در سایتهای خبری سینما منتشر شده است و نام این فیلم که موضوعی عاطفی و خانوادگی دارد هنوز اعلام نشده است. پیش از این حضور جنیفر لارنس و خاویر باردم قطعی شده است. آرونوفسکی فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی می‌کند. او یکی از تهیه‌کنندگان پروژه هم هست.

داستان فیلم درباره زوجی است که با آمدند مهمانان آرامش خانواده بهم میریزد و دستخوش تحولاتی در زندگی آن ها میشود.

فایفر در 2013 در تریلر جنایی "خانواده" به کارگردانی لوک بسون با رابرت دنیرو همبازی بود. بازیگر 57 ساله کالیفرنیایی برای فیلم‌های "روابط خطرناک" (1988)، "بیکر بوی‌های شگفت‌انگیز" (1989) و "منطقه عشق" (1992) نامزد اسکار شد. "صورت زخمی"، "جادوگران ایستویک"، "فرانکی و جانی"، "بتمن باز می‌گردد"، "عصر معصومیت"، "گرگ"، "ذهن‌های خطرناک"، "یک روز خوب"، "من سام هستم"، "اسپری مو" و "شری" از دیگر فیلم‌های اوست.

دونال گلیسن بیش از همه برای بازی در نقش بیل ویزلی در دو فیلمر آخر "هری پاتر" شهرت دارد و در "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" در نقش منفی ژنرال هوکس ظاهر شد. بازیگر ایرلندی سال 2015 در سه فیلم مطرح "اکس ماکینا"، "بازگشته" و "بروکلین" نیز بازی کرد. برایان گلیسن بازیگر فیلم "سفیدبرفی و شکارچی" است.
دارن آرونوفسکی کارگردان فیلم‌های "عدد پی"، "مرثیه‌ای بر یک رؤیا"، "چشمه"، "کشتی‌گیر"، "قوی سیاه" و "نوح" است. او در 2008 با "کشتی‌گیر" برنده جایزه شیر طلای جشنواره فیلم ونیز و در 2011 برای "قوی سیاه" نامزد اسکار بهترین کارگردان شد. آرونوفسکی سال 2011 رئیس هیئت داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز و سال 2015 رئیس هیئت داوران بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم برلین بود.

اتاق خبر - گروه فرهنگی / شادی پشنگ

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید