Performancing Metrics

مصداق بارز هماهنگی و همدلی در استان سمنان وجود دارد | اتاق خبر
کد خبر: 334970
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 15:12
استاندار سمنان گفت: امروز مصداق بارز هماهنگی و همدلی در این استان با وجود مردم متدین، خداجو و مسئولان دلسوز نهادهای مختلف وجود دارد.

اتاق خبر: محمد رضا خباز لحظاتی پیش در ورزشگاه تختی سمنان ضمن خوش آمد به رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در سفر بیست و ششم استانی، ابراز داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که با حضور رئیس دولت یازدهم و سیاست های دولت وی، آرامش واقعی به این روزهای کشور بازگشت و از نعمت آرامش فکری، سیاسی، حفظ ارزش پول ملی، کنترل تورم با وجود کاهش درآمدهای نفتی دولت به یک سوم برخوردار هستیم.

وی افزود: امروز مصداق واقعی همدلی و همراهی در استان سمنان حاکم است و مدیران با تمام تلاش و مساعی خویش در خدمت بیشتر به مردم اهتمام دارند.

استاندار سمنان با اشاره به آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان و کمک به دولت یازدهم، گفت: در استان، بخش خصوصی آمادگی سرمایه گذاری در جای جای این دیار را دارد و چه در همایش سرمایه گذاری شانزدهم اسفندماه گذشته و چه در همایش سمنانی های مقیم خارج در روز گذشته، زمینه این مهم فراهم شده است.

خباز افزود: ورود سرمایه گذاران به استان در سایه آرامش اقتصادی و به وسیله دولت یازدهم محقق شد که از این بابت تلاش های دولت جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه خداوند را سپاسگزاریم نسبت به این مردم همیشه در صحنه و مقاوم که از فرزند برومندشان استقبال می کنند، ادامه داد: مردم ما به این وسیله ابراز علاقه خودشان به خدمتگزاران نظام را اعلام می کنند.

استاندار سمنان همچنین گفت: خداوند را شاکریم که حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف تاریخ نظام، برای ما همیشه تاریخ ساز است لذا جای دارد تا با کمال افتخار از این مردم قدردانی کنیم باشد که حضور دولت یازدهم در استان گره های این خطه را بگشاید.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید