Performancing Metrics

آسیب به ریشه های درختان ولیعصر با احداث مترو | اتاق خبر
کد خبر: 334999
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 17:14
رئیس کمیته حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: طرح خط متروی خیابان فاطمی به تجریش مشکل داردزیرابا ایجاد این خط متروبه جز سرگردانی آبهای زیرزمینی، تمامی ریشه های درختان خیابان ولیعصر متلاشی می شود.

اتاق خبر: محسن سرخو در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به سخنان اعضای شورا در خصوص انتقاد به پیاده راه سازی، گفت: ایجاد پیاده راه در تهران در برنامه پنج ساله دوم شهرداری پیش بینی شده و شهرداری باید ۲۶ پیاده راه احداث کند که از جمله این پیاده راه ها، پیاده راه خیابان ۳۰ تیر است.

وی ادامه داد: نباید شهرداری را برای کارهایی که بر اساس مصوبات شورا انجام داده، مواخذه کرد. اگر این پروژه ها در اجرا مشکل دارد، نباید با پیاده راه سازی که کار درستی است و مصوبه شورا است، مخالفت کرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ۵ ساله دوم، باید ۱۹ کیلومتر بر پیاده راه های تهران افزوده شود زیرا تهران به سمت کهنسالی می رود و نیاز به فضای پیاده رو دارد.

سرخو با بیان اینکه شهرداری را برای کارهایی که بر اساس برنامه اجرا می کند مواخذه نکنید بلکه به دلیل اجرای برنامه های خارج از برنامه مانند پیشنهاد احداث خط متروی فاطمی به تجریش باید مورد پرسش قرار داد، گفت: اینکه برای آنکه اراضی سردی در خیابان ولیعصر است احداث یک خط مترو را خارج از برنامه پیشنهاد دهیم، جای اشکال دارد زیرا با ایجاد این خط مترو به جز سرگردانی آب های زیرزمینی، تمامی ریشه های درختان خیابان ولیعصر متلاشی خواهد شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید