Performancing Metrics

عدم آگاهی کافی والدین در محافظت از کودکان؛ عامل قتل «ستایش ها» | اتاق خبر
کد خبر: 335069
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 21:55
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: قتل «ستایش قریشی» نشانه عدم آگاهی کافی والدین در محافظت از کودکان است.

اتاق خبر: فاطمه دانشور در جلسه علنی روز سه شنبه  با اعلام اینکه از عملکرد مددکاران که در هر نقطه و جایگاهی هستند تشکر می کنم، گفت: کمترین جایگاه در پیشبرد اهداف در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی برای مددکاران اجتماعی دیده شده در حالی که خیلی از راه حل های مشکلات در حیطه کاری مددکاران اجتماعی است.

وی  با یادآوری اینکه کمترین حساسیت به اهمیت جایگاه مددکاران اجتماعی وجود دارد، تصریح کرد: جایگاه مددکار اجتماعی آنطور که باید و به درستی مفهوم آن در جامعه جا نیفتاده است. از همین رو از هیئت رئیسه شورا می خواهم از رئیس انجمن مددکاری دعوت کنیم درباره این شعل و جایگاه آن در کاهش آسیب های اجتماعی برای حضور در شورا دعوت کنیم.

وی همچنین از شهرداری و در راس آن سازمان آموزش های شهروندی خواست در زمینه آموزش های شهروندی اقدامات لازم را به عمل آورند و افزود: اگر نگاهی به قتل ستایش دختر ۶ ساله افغان بیندازیم یا نمونه های دیگر آن در ماه های اخیر همچون سربریده شدن کودک ۸ ساله در خیابان وحدت اسلامی، متوجه می شویم که میزان آگاهی والدین این کودکان در به تنهایی فرستادن کودکان شان به خرید مشکل ساز است.

وی ادامه داد: از سازمان آموزش های شهروندی شهرداری تهران می خواهم وظیفه آموزش و آگاهی دادن به خانواده ها که چطور بر رفت و آمدهای فرزندان شان نظارت داشته باشند، را برعهده بگیرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید