Performancing Metrics

رضایت اینتفانتینو از شرایط روسیه برای میزبانی جام جهانی | اتاق خبر
کد خبر: 335230
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 07:08
رییس فدراسیون بین‌الملل فوتبال (فیفا) از امکانات روسیه برای میزبانی جام جهانی 2018 ابراز رضایت کرد و لوژنیکی را بهترین ورزشگاه برای میزبانی دیدار نهایی خواند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جام جهانی 2018 در روسیه برگزار خواهد شد و این کشور بیست و یکمین دوره معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان را میزبانی خواهد کرد. مراحل ساخت و تجهیز ورزشگاه‌های کشور روسیه در مراحل پایانی قرار دارد و به همین منظور جیانی اینفانتینو رییس فیفا بعد از بازدید از ورزشگاه ‌های مختلف این کشور به ورزشگاه لوژنیکی رفت جایی که قرار است دیدار نهایی در آن برگزار شود.

اینفانتینو از شرایط روسیه برای میزبانی جام جهانی حمایت و عنوان کرد: این کشور به خوبی برای بیست و یکمین دوره جام جهانی آماده می‌شود.

رییس فیفا در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس روسیه گفت: واقعا شگفت‌زده شدم. امکانات اینجا فوق‌العاده است. تحت تاثیر شرایط روسیه برای میزبانی جام جهانی قرار گرفتم. باید بگویم که عظمت ورزشگاه لوژنیکی من را شگفت‌زده کرد و مطمئنم که این ورزشگاه بهترین جا برای دیدار نهایی جام جهانی خواهد بود. از آخرین باری که به اینجا آمدم ورزشگاه‌ها خیلی پیشرفت کرده بودند و اتمسفر و بوی فوتبال را می‌شد اینجا حس کرد و من از این بابت به کشور روسیه تبریک می‌گویم.

رییس فیفا در ادامه گفت: روسیه برای ورزشگاه‌های خودش سنت و مدرنیته را در هم آمیخته و همین باعث شده یک فضای منحصر به فردی ایجاد شود. ساخت ورزشگاه‌ها با شرایط بسیار خوبی پیش می‌رود و دولت روسیه نیز حمایت بسیار خوبی از پروژه میزبانی جام جهانی دارد و من مطمئنم این جام برای هواداران فوتبال، بازیکنان و تمامی دست‌اندرکاران به یادماندنی خواهد بود.

روسیه در کنگره فیفا در 4 دسامبر 2010 که در گواتمالا برگزار شد به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شد و توانست بالاتر از انگلیس، پرتغال - اسپانیا و بلژیک – هلند به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شود. روسیه 11 شهر را برای میزبانی جام جهانی انتخاب کرده است. شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی، کازان، سارانسک، کارینگار، بولگارد، روستف، نیژنی، یکاترینگ و سامارا این شهرها هستند.

بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه نیز از 14 ژوئن تا 15 جولای در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید