Performancing Metrics

پرداخت تمامی مطالبات فدراسیون‌های المپیکی تا پیش از اعزام به ریو | اتاق خبر
کد خبر: 335536
تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت 1395 - 23:55
مناف هاشمی خبر داد:
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله صد روز تا آغاز بازی های المپیک گفت: در تلاشیم تمام فدراسیون های المپیکی صد در صد تخصیص بودجه خود را دریافت کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سید مناف هاشمی که در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک سخن می گفت، اظهار داشت: در فاصله باقی مانده تا بازی های المپیک تلاش خواهیم کرد تمامی فدراسیون ها، اعتبارات تخصیصی خود را تا پیش از اعزام به ریو بگیرند.

وی ادامه داد: البته فدراسیون هایی مثل وزنه برداری با 106 درصد پرداخت مطالبات، مبلغی اضافه بر تخصیص های توافق شده دریافت کرده که از طریق آن بتوانند ست های تمرینی را برای آماده سازی هر چه بیشتر وزنه برداران تهیه کنند.
هاشمی همچنین در خصوص حقوق افرادی که کسب سهمیه کردند، نیز چنین توضیح داد: حقوق این عزیزان از طریق صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به حساب آن ها واریز شده است.

وی در ادامه در خصوص حواله های قهرمانان که پیش از عید به آن ها تحویل داده شده بود، گفت: کار خرید سکه از بانک مرکزی آغاز شده و طبق جدول صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، به مدال آوران پرداخت می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی با اعلام خبر واریز یک ماهه مطالبات باقی مانده پیشکسوتان ورزشی گفت: تلاش می کنیم در این بخش هم خوش حساب باشیم و تاخیری در پرداخت ها به وجود نیاید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید