Performancing Metrics

ساخت باغ وحش صفادشت ۳سال زمان می خواهد | اتاق خبر
کد خبر: 335574
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395 - 10:42
شهردار صفادشت در خصوص آخرین وضعیت باغ وحش این بخش گفت : فاز اول این پروژه اجرایی شده اما بهره برداری کامل از آن به سه سال زمان نیاز دارد.

به گزارش اتاق خبر، محمد علی کریمی با اشاره به لزوم تأمین اعتبارات و تقویت منابع مالی برای تحقق اهداف مورد نظر در این منطقه، اظهار داشت:در طول سالیان اخیر یکی از معضلات جدی شهرداری ها به کاهش درآمدهای شهری معطوف بوده که شهرداری صفادشت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شهردار صفادشت شهرستان ملارد افزود:لازمه به ثمر رسیدن پروژه های شهری و عمرانی، حصول و تأمین اعتبارات لازم است و  هر گونه خللی در عرصه منابع بودجه ای، تحقق اهداف مورد نظر را تحت الشعاع قرار می دهد.

کریمی گفت:طرح های متعددی در این بخش از شهرستان ملارد در دستور کار قرارگرفته که به تدریج با پیشرفت فیزیکی که به دست می آید، زمینه لازم برای بهره برداری از طرح های در حال احداث فراهم خواهد شد.

شهردار صفادشت عنوان کرد:با کلنگ زنی پروژه گلخانه مکانیزه و دو سایت تعریف شده، امیدواریم به توفیقات مطلوب تری در این خصوص نائل شویم.

وی در تشریح مختصات دو سایت مذکور گفت:یکی از سایت ها در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع و دیگری به وسعت ۴۰ هزار متر مربع پیگیری می شود که با بهره برداری از آن در تأمین درآمدهای مستمر، امیدواری هر چه بیشتری حاصل خواهد شد.

کریمی گفت:از دیگر طرح های حائز اهمیت در این بخش از شهرستان ملارد، پروژه ۱۶۰ واحدی مسکونی است که در سال جاری عملیات احداث آن کلید خواهد خورد.

شهردار صفادشت درخصوص آخرین وضعیت باغ وحش این بخش یادآور شد: فاز اول این پروژه اجرایی شده اما بهره برداری کامل از آن به سه سال زمان نیاز دارد.

گفتنی است طرح مذکور، نخستین باغ وحش شهرستان ملارد به شمار می رود که در ضلع جنوبی دانشگاه آزاد واقع در بلوار الغدیر صفادشت جانمایی شده است.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید