Performancing Metrics

۸۳۶ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات مجلس پیش بینی شد | اتاق خبر
کد خبر: 335639
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395 - 20:00
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اعلام كرد: برای برگزاری انتخابات در سه حوزه انتخابیه این استان در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸۳۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از علیرضا رادفر  با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری دور دوم انتخابات در سه حوزه ارومیه، سلماس و میاندوآب ـ شاهین دژ و تكاب گفت: در این دور از انتخابات ۱۰ نامزد برای مشخص شدن پنج نماینده مردم استان رقابت خواهند كرد.

وی از تمهید مقدمات برای برگزاری دور دوم انتخابات در دهم اردیبهشت ماه خبر داد و بیان كرد: در این دوره از انتخابات دو نفر در حوزه انتخابیه ارومیه، دو نفر در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تكاب و یك نفر در حوزه انتخابیه سلماس انتخاب خواهند شد.

رادفر افزود: تبلیغات این دوره از انتخابات از روز دوم اردیبهشت ماه به مدت یك هفته آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز نهم اردیبهشت ماه ادامه می باید و در نهایت از ساعت هشت صبح روز ۹ اردیبهشت تا ساعت هشت صبح روز دهم اردیبهشت ماه ممنوعیت تبلیغاتی اعمال خواهد شد و روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه نیز رای گیری در سه حوزه انتخابیه استان انجام می شود.

وی با اشاره به ساماندهی ۱۵ هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات اعم از اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و سایر عوامل دخیل در امر انتخابات اضافه كرد: شرایط برای برگزاری سالم و با شكوه انتخابات در این استان مهیا شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی آذربایجان غربی با بیان اینکه در دور دوم انتخابات مردم تنها مجاز هستند در همان حوزه ای كه در دور نخست رای داده اند، آرای خود را به صندوق ها بیندازند افزود: كسانی كه در دور نخست رای نداده اند، می توانند در هر حوزه انتخابیه دور دوم رای دهند.

رادفر با بیان اینكه همه امكانات و اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان فراهم شده است، گفت: این استان از هر لحاظ آمادگی كامل برای برگزاری انتخابات با حضور حداكثری مردم را دارد.

وی با تاكید بر لزوم حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار كرد: زمینه های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده و تمامی نهادهای مسئول با كمك خود مردم تلاش كنند تا شرایط حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید