Performancing Metrics

شرکت آمریکایی «دلتا» پروازهای خود به استانبول را لغو کرد | اتاق خبر
کد خبر: 335673
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 01:18
کاهش شمار مسافرانی که از تهدیدهای امنیتی استانبول هراس دارند، دلیل اصلی لغو پروازهای شرکت هواپیمایی دلتا عنوان می شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، «دلتا ایرلاین» آمریکا –چهارمین شرکت بزرگ هواپیمایی جهان- اعلام کرد که پروازهای نیویورک به استانبول را به دلیل کاهش تقاضا و از بیم نگرانی های امنیتی لغو خواهد کرد.

این شرکت در بیانیه ای گفت: این تصمیم با توجه به دغدغه های امنیتی از جمله هشداری که از سوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر رعایت احتیاط در سفر به ترکیه صادر شده است و همچنین با توجه به کاهش مسافرانِ این مسیر هوایی، اتخاذ شد.

قرار است پروازهایی که این شرکت از فرودگاه «جان اف کندی» نیویورک به استانبول دارد از آغاز ماه میلادی آینده (می) به حال تعلیق در آید.

دو شهر بزرگ «استانبول» و «آنکارا» از اوایل سال میلادی جاری (۲۰۱۶) شاهد چندین حمله تروریستی بوده اند. در همین راستا، سفارت آمریکا در ترکیه در تاریخ ۹ ماه میلادی جاری (آوریل) به شهروندان آمریکایی درباره تهدید های جدی که پیرامون محیط های گردشگری شهرهای توریستی نظیر استانبول و «آنتالیا» وجود دارد، هشدار داد.

شرکت هواپیمایی «ایبریا» اسپانیا نیز در تاریخ ۱۸ ماه میلادی جاری از تصمیم خود برای تعلیق پرواز به استانبول در نتیجه کاهش شدید مسافر خبر داد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید