Performancing Metrics

NGOهای سازمان جوانان در تهران ۳برابر شد | اتاق خبر
کد خبر: 335748
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 13:23
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران درباره تعداد سمن های فعال در استان تهران گفت: تعداد سمن های فعال در استان تهران ۸۷ سمن است و ۴۵ تشکل هم درخواست مجوز داده اند که در دست بررسی است.

اتاق خبر- مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران درباره تعداد سمن های فعال در استان تهران گفت: تعداد سمن های فعال در استان تهران ۸۷ سمن است و ۴۵ تشکل هم درخواست مجوز داده اند که در دست بررسی است.

سازمان مردم نهاد

حمید گرشاسبی درباره نحوه ارائه مجوز به تشکل های مردم نهاد اظهار داشت: ارائه مجوز بستگی به نوع فعالیت  دارد، برخی مجوزها از سوی ما برخی از سوی بهزیستی و برخی هم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد، برخی از سوی استانداری و وزارت کشور ارائه می شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران درباره میزان تخلف سمن ها افزود: خوشبختانه در بخش سمن های ما تخلف قابل توجهی نشده اما در بخش های دیگردر کمپ های ترک اعتیاد تخلف هایی مشاهده شد که با آن ها برخورد و لغو پروانه شدند.

به گفته مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بیشترین سمن ها در حوزه دینی و اعتقادی، پس از آن هنری و اجتماعی فعال هستند. (آموزش های اجتماعی قبل و حین و پس از ازدواج، بهداشت در خانواده، سبک زندگی اسلامی ایرانی  از جمله کلاس های آموزشی تشکل های مردمی است)

وی درباره عملکرد بخش جوانان در پیشگیری از اعتیاد گفت: این مهم به دستگاه متولی خود بر می گردد و ما  بیشتر نقش نظارتی، شناسایی دستگاه های فعال و غیرفعال و ارائه گزارش به استاندار (رئیس ستاد امور جوانان) را برعهده داریم.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید