Performancing Metrics

قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهجور است | اتاق خبر
کد خبر: 335749
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 13:34
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهجور است.

اتاق خبر- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهجور است.

حجت الاسلام تقوی

حجت الاسلام سیدرضا تقوی ظهر بیان داشت: قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهجور مانده است. باید در راستای اجرای این قانون در کشور تلاش شود.

وی، مردمی کردن فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف ستاد احیای امر به معروف دانست و بیان‌داشت: متاسفانه این واجب الهی از سوی بسیاری از مردم نادیده گرفته شده و همانند دیگر واجبات به آن نمی‌پردازند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند مطالعه روش‌های رفتاری دانست و گفت: این واجب الهی که بودنش کمرنگ‌تر از نماز‌ نیست سبب جامعه‌سازی می‌شود.

حجت‌الاسلام تقوی‌ با اشاره به اقسام مختلف آزادی گفت: هیچ نظامی در دنیا به طور مطلق و کامل آزادی نداشته و رها کردن افراد به معنای آزادی نیست.

وی، امر به معروف را مدافع حقوق عموم مردم دانست و گفت: امر به معروف از حقوق مردم دفاع می‌کند و هر مسئولی باید در این راستا به سهم خود گام‌های موثری بردارد تا منکرات از جامعه رخت بربندد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر شناسایی افراد اصلح و رصد منکرات تصریح کرد: برای اجرای واقعی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه واجب الهی باید از نیروهای متخصص استفاده کرد.

حجت‌الاسلام تقوی در پایان، ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، تربیت وجدان کاری، هدایت سرمایه به سمت تولید، تربیت و توجه به اصل بهره‌وری را از معروفات سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان‌کرد.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید