Performancing Metrics

صبای قم امروز به دیدار آب منطقه‌ای کرمانشاه می‌رود | اتاق خبر
کد خبر: 335754
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 14:14
در لیگ فوتبال جوانان کشور؛
سرپرست تیم جوانان صبای قم گفت: تیم فوتبال جوانان صبای قم امروز در مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور به دیدار تیم فوتبال آب منطقه‌ای کرمانشاه می‌رود.

اتاق خبر- سرپرست تیم جوانان صبای قم گفت: تیم فوتبال جوانان صبای قم امروز در مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور به دیدار تیم فوتبال آب منطقه‌ای کرمانشاه می‌رود.

جوانان صبای قم

اصغر زرگر اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جوانان کشور از امروز جمعه در شهر سیرجان آغاز می‌شود و تیم صبای قم نخستین بازی از مجموع ۳ بازی خود در این مرحله را برگزار می‌کند.

وی افزود: نخستین حریف تیم صبای قم در این مرحله تیم آب منطقه‌ای کرمانشاه است و این بازی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سیرجان آغاز می‌شود ضمن اینکه استقلال اهواز و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶ و ۳۰ به دیدار هم می‌روند.

سرپرست تیم جوانان صبای قم گفت: تیم‌های حاضر در این گروه طی ۳ روز به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند و ۲ تیم بر‌تر این گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها که با حضور ۴ تیم بر‌تر گروه‌های دوگانه برگزار می‌شود راه پیدا خواهند کرد.

زرگر بیان داشت: در ‌‌نهایت ۲ تیم از جمع تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول جوانان به لیگ بر‌تر صعود خواهند کرد و برای صعود از این گروه امیدواری زیادی داریم و بازیکنان صبا با روحیه خوبی وارد این مسابقات شده‌اند.

وی عنوان کرد: ترکیب بازیکنان تیم جوانان صبا را بازیکنان بومی فوتبال قم تشکیل می‌دهند و حضور بازیکنان بومی در تیم‌های پایه می‌تواند در آینده به تیم بزرگسالان صبا برای جذب بازیکنان بومی پرتعداد‌تر کمک کند.

سرپرست تیم جوانان صبای قم تصریح کرد: ملوان بندرانزلی، بهارنارنج بابل، البدربندرکنگ و ملی حفاری اهواز تیم‌های حاضر در گروه یک مرحله دوم را تشکیل می‌دهند و از این گروه نیز ۲ تیم به جمع ۴ تیم بر‌تر راه پیدا می‌کند.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید