Performancing Metrics

رونمایی ایسوس از ابزاری برای گیمرها | اتاق خبر
کد خبر: 335830
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1395 - 22:36
شرکت ایسوس به عنوان نخستین برند با داشتن خط تولید اختصاصی برای تجهیزات مخصوص بازی، به تازگی ماوس گیمینگ جدیدی را با نام ROG Spatha طراحی و تولید کرده است.

1461321690028_ROG Spatha_01-gamer.jpg

اتاق خبر - ایسوس اعلام کرد: Spatha نام شمشیری معروف در یونان و روم باستان است که برای واردکردن ضربات کاری به دشمن استفاده می‌شده و ایسوس با الهام گرفتن از این سلاح قدرتمند، ماوسی خاص برای ماراتن‌های طولانی آنلاین طراحی کرده است.

ROG Spatha دارای سنسوری با دقت 8200 DPI و 12 دکمه قابل برنامه، با نورپردازی ‌RGB، جلوه‌ای خاص به میز گیمرها می‌بخشد. بدنه آن نیز با لایه‌ای از آلیاژ مقاوم و صیقلی منیزیوم- آلومینیومی پوشیده شده تا کمترین اصطحکاک را با سطح ماوس پدهای گیمینگ داشته باشد. سوییچ‌های به کارگرفته شده در این ماوس، سوییچ‌های معروف Omron است که به سادگی قابل تعویض است. نرخ ضریب حساسیت حرکتی این ماوس نیز در حالت با سیم نیز 2000 هرتز است.

کنترل همه چیز در درست شماست
این موس 12 دکمه قابل برنامه ریزی دارد که شش دکمه آن در قسمت سمت چپ قرار دارد و از سوییچ های مرغوب شرکت Alps® در ساخت آن استفاده شده است. دکمه‌های کلیک سمت چپ و راست، کامل از بدنه جدا شده که این امر منجر با بالارفتن حساسیت و دقت در عملکرد کاربر می شود. همچنین با استفاده از سوییچ های قابل ارتقإ و تعویض Omron، دوام این ماوس تا مدت بسیار زیادی تضمین شده است.

با سیم یا بیسیم! انتخاب با شماست
ROG Spatha می‌تواند در هر دو حالت با سیم یا بیسیم کار کند. یک باند اختصاصی و پرسرعت بیسیم برای این ماوس در نظر گرفته شده که داده‌ها را بلادرنگ به سیستم منتقل می کند. ایسوس برای شارژ مجدد این ماوس زیبا، یک داک طراحی کرده و علاوه بر آن در حالت با سیم نیز شارژ خواهد شد.

شخصی‌سازی کامل
این موس را به راحتی می‌توانید به دلخواه خود تغییر دهید و از رنگ‌های بدنه گرفته تا معرفی جنس سطح زیرین ماوس در ROG Armoury قابل تنظیم است. با ROG Spatha کاربر می‌تواند میزان دقت سنسورها، حالت درخشش نور LEDها را با استفاده از ROG Armoury به دلخواه خود تعیین کند. همچنین می‌توانید سطح ماوس پد یا محل قرار گیری ماوس را مشخص کرده و همه تنظیمات شخصی خود را در یک پروفایل حافظه این ماوس ذخیره کنید.

این ماوس مخصوص بازی با توجه به کارایی و طراحی خاص آن، توانسته جایزه 2016 Red Dot Design را نیز به خود اختصاص دهد.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید