Performancing Metrics

سیاست افغانستان در قبال پاکستان تغییر می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 336201
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 06:57
ریاست جمهوری افغانستان:
معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان گفت: سیاست افغانستان درقبال کشور پاکستان با توجه به تعهداتی که داشته و به آن عمل نکرده تغییر می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، «دواخان مینه‌پال» معاون سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان درگفتگو با صدای آمریکا گفته است: باتوجه به حمله اخیر «شبکه حقانی» در کابل، سیاست افغانستان در قبال پاکستان تغییر خواهد کرد.

«دواخان مینه‌پال» گفته است: افغانستان با توجه به اقدامات برخی کشورها مواضع خود را در قبال آنها تغییر می دهد.

وی در ادامه افزود: ما در برابر ملت خود مسئولیت داریم که در برابر کسانیکه هموطنان ما را به خاک و خون می‌ کشند، ایستادگی نماییم.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت افغانستان از مذاکرات چهار جانبه صلح حمایت کرده و پایبند به تعهدات خود بوده و ما امیداواریم که کشور پاکستان نیز به تعهداتش عمل کرده و در صورتی‌که به تعهدات خود صادق نباشد چنین نشست‌ های بی نتیجه خواهد بود.

وی با اشاره به حمله انتحاری هفته گذشته توسط «شبکه حقانی» در کابل گفـت: ما نمی توانیم بدون کمک پاکستان از اینگونه حملات تروریستی جلوگیری به عمل بیاوریم.

هفته گذشته حمله انتحاری در پل «محمود خان» کابل مقابل ساختمان امنیتی محافظت از رجال سیاسی و دولتی روی داد که باعث کشته شدن ۶۴ تن و زخمی شدن ۳۴۷ تن دیگر گردید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید