Performancing Metrics

«کریپتون» پیش درآمدی بر «سوپرمن» | اتاق خبر
کد خبر: 336450
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 07:26
دیوید اس گویر کار نگارش فیلم نامه قسمت تازه مجموعه فیلم «سوپرمن» را شروع کرد. این فیلم نامه با نام «کریپتون» وارد مرحله تولید خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، قسمت تازه پیش درآمدی بر داستان این مجموعه فیلم خواهد بود. به این ترتیب، این داستان قبل از شروع ماجراهای قسمت اول رخ می دهد.

هنوز معلوم نیست داستان قسمت جدید، تا چه مدت زمانی به عقب برخواهد گشت و شامل چه ماجراها و حوادثی خواهد شد. بر این اساس، مشخص نیست کدام کاراکترها هم در این ماجراها حضور خواهند داشت.

قسمت تازه فیلم که به احیای داستان آن پرداخت در سال 2013 «مرد آهنین»به روی پرده سینماها رفت. هنری کاویل در این فیلم در نقش کاراکتر سوپرمن ظاهر شد.

این اکشن ماجراجویانه و کمیک استریپی در آمریکای شمالی 291 میلیون دلار فروش کرد. رقم فروش فیلم در بقیه کشورهای جهان هم حدود 700 میلیون دلار شد.

کمپانی برادران وارنر ماه گذشته فیلم «سوپرمن علیه بتمن» را روانه پرده سینماها کرد، که در آن دو کاراکتر ابرقهرمان مرد آهنی و مرد خفاشی رودرروی هم قرار گرفتند.

به نوشته امپایر آنلاین، تماشاگران سینما از این فیلم استقبال بالایی کردند و فروشی نزدیک یک میلیارد دلار برای آن (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) رقم زدند. نمایش عمومی فیلم هنوز هم در کشورهای مختلف جهان ادامه دارد.

در این فیلم هم هنری کاویل در نقش سوپرمن ابرقهرمان بازی کرد. در قسمت های جدید مجموعه فیلم «سوپرمن» هم، او دوباره این نقش را تکرار خواهد کرد.

صحبت هایی در جریان است تا «کریپتون» را احتمالا تبدیل به یک مجموعه تلویزیونی کند. تهیه کنندگان فیلم گفته اند پس از مطالعه فیلم نامه گویر در این باره اظهار نظر خواهند کرد.

جام جم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید