Performancing Metrics

حضور یک هیئت اقتصادی صهیونیست در مصر | اتاق خبر
کد خبر: 336484
تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1395 - 23:03
کانال ۲۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد:
منابع رسانه ای وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک هیئت اقتصادی این رژیم متشکل از ۳۸ نفر به منظور افزایش همکاری های اقتصادی وارد مصر شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، منابع صهیونیستی اعلام کردند که یک هیئت اقتصادی  رژیم اسرائیل برای بهبود روابط اقتصادی در حال حاضر در مصر به سر می برد.

 شبکه ۲۴ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اعضاء این هیئت را ۳۸ نفر از سرمایه داران بزرگ اسرائیل تشکیل می دهند که طی ۱۰ سال گذشته برای اولین بار در نوع خود وارد مصر شده اند تا همکاری اقتصادی میان طرفین را بهبود دهند.

همچنین در ادامه این خبر عنوان شده است: همتایان مصری این هیأت از آنها استقبال کرده و  خوش آمد گفتند. آنها تاکید کردند که چهارچوب تجارت با اسرائیل باید گسترش یابد.

این شبکه صهیونیستی در ادامه از سفر هیئت اقتصادی مصری در پایان سال ۲۰۱۶ به فلسطین اشغالی نیز خبر داد.

اعضاء این هیأت در بخش های شیمیایی، پلاستیک، ریسندگی و بافندگی فعالیت می کنند و در صدد افزایش میزان صادرات خود به بازارهای مصر هستند.

لازم به ذکر است که میزان صادرات رژیم صهیونیستی به مصر در سال ۲۰۱۵ میلادی به بیش از ۱۱۳ میلیون دلار رسید. از سوی دیگر واردات این رژیم از مصر بسیار کمتر از این رقم و نزدیک به ۵۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ بوده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید