Performancing Metrics

اولويت مجلس آينده بايد اقتصاد باشد | اتاق خبر
کد خبر: 336725
تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395 - 19:31
نامزد راه يافته به دور دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه اهر و هريس، اقتصاد و رونق توليد داخل را اولويت مجلس آينده اعلام كرد و گفت: كمك به دولت جهت خروج از ركود نيز بايد مد نظر مجلس دهم باشد.

اتاق خبر - بيت الله عبداللهي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، برنامه هايش براي مجلس دهم را در بخش اقتصاد و رونق فضاي كسب و كار و احياي صنعت داخلي دانست و افزود: مجلس آينده بايد دولت را جهت پيشبرد سياست هاي توسعه اي كشور حمايت كند.

وي اولويت كاري مجلس دهم را اقتصاد و مسايل مالي و پولي عنوان كرد و گفت: همچنين وزرات اقتصاد نيز بايد طرح هاي نوآورانه و خلاقي جهت خروج از ركود و توسعه اقتصادي داشته باشد.
عبداللهي خاطرنشان كرد: در كنار اين اقدامات، توجه به سياست خارجي نيز جهت حضور سرمايه گذاري هاي خارجي و نيز ارتقاي جايگاه منطقه اي و بين المللي نيز بايد در دستور كار مجلس باشد.
نامزد حوزه انتخابيه اهر و هريس در رابطه با اهميت حضور پرشور مردم در مرحله دوم اظهاركرد: چون در جمهوري اسلامي همه امور متكي بر مردم است بنابراين اهميت حضور مردم خيلي زياد هست همچنان كه رهبر معظم انقلاب نيز گفته اند همه حتي كساني كه نظام را قبول ندارند در انتخابات شركت كنند.
عبداللهي نقش مجلس قوي را در پيشبرد برنامه هاي توسعه موثر دانست و گفت: مجلس هم بايد سياسي باشد و هم كارشناسي در امور اقتصاد، تا به دولت كمك كند.
وي با بيان اينكه در عين حال نمايندگان نبايد وكيل دولت باشند، افزود: چون بررسي بودجه در مجلس انجام مي شود نقد منصفانه مجلس نيز مي تواند دولت را ياري دهد.
دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همزمان با سراسر كشور در دهم ارديبهشت سال جاري در آذربايجان شرقي برگزار مي شود.
تعداد شعبه هاي اخذ راي در مرحله دوم انتخابات در حوزه‌هاي انتخابيه باقي مانده يك هزار و 855 شعبه است كه از اين تعداد 255 شعبه سيار خواهد بود.
آذربايجان شرقي با افزون بر 3 ميليون و 800 هزار نفر جمعيت، 19 نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد.
بيت‌اله عبدالهي و مهدي حسينيان در حوزه انتخابيه 'اهر و هريس' براي كسب يك كرسي نمايندگي با هم رقابت مي كنند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید