Performancing Metrics

بروزرسانی اپلیکیشن دوربین گوگل با تغییرات گرافیکی زیبا | اتاق خبر
کد خبر: 337223
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 02:43
اپلیکشین دوربین گوگل که بیشتر با نام ساده‌ی Camera در مارکت‌های اندرویدی شناخته می‌شود، سابقه‌ی نسبتا زیادی دارد و بسیاری از کاربران به دلیل طراحی ساده و امکانات خوب آن، از این اپلیکیشن به عنوان جایگزینی همیشگی برای اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین استفاده می‌کنند

اتاق خبر - بروزرسانی جدید این اپلیکیشن با تغییرات خوبی در رابط کاربری همراه بوده است. اپلیکیشن اختصاصی گوگل برای دوربین گوشی‌های هوشمند، نمونه‌ی بارز یک اپلیگیشن با طراحی ساده و کاربردهای فراوان است. در ابتدا به نظر نمی‌رسید که این اپلیکیشن آینده‌ی خوبی داشته باشد اما اکنون محبوبیت این اپلیکیشن به حدی زیاد شده که در بعضی اوقات به عنوان اپ پیش‌فرض دوربین در گوشی‌ها و تبلت‌ها استفاده می‌شود.

بروزرسانی اپلیکیشن دوربین گوگل با تغییرات گرافیکی زیبا

اپلیکیشن دوربین گوگل در زمان معرفی قابلیت‌های جذابی مانند عکس‌برداری پانوراما و ۳۶۰ درجه را ارائه می‌کرد که در آن زمان بسیار محبوب بودند. بروزرسانی جدید این اپلیکیشن به تازگی ارائه شده و دستگاه‌های مختلف به تدریج در حال دریافت این بروزرسانی هستند. تغییرات کلی صورت گرفته در این نسخه، مربوط به رابط کاربری و طراحی گرافیکی آن است و البته امکانات جدیدی مانند فیلم‌برداری آهسته یا اسلوموشن نیز به آن اضافه شده که در برخی گوشی‌هایی که قابلیت سخت‌افزاری لازم را برای آن داشته باشند، قابل استفاده است.

تغییرات رابط کاربری، طراحی اپلیکیشن را به سمت طراحی مینیمال (یا ساده) برده‌اند. برخی این تغییرات شامل طراحی دوباره آیکون‌ها مانند آیکون‌های نشان‌دهنده‌ی حالت فیلم یا عکس، تغییر رنگ دکمه‌ی شاتر به آبی و تغییرات کلی برای رسیدن به بهترین حالت طراحی متریال هستند. یکی از امکانات جذابی که در این نسخه استفاده شده است، امکان فیلم‌برداری با افکت آهسته یا اسلوموشن است که حتی به کاربر اجازه می‌دهد سرعت فیلم‌برداری را تغییر دهد. البته این امکان تنها در گوشی‌هایی که قابلیت سخت‌افزاری این نوع فیلم‌برداری را دارند قابل استفاده است. در لیست منتشر شده توسط گوگل تنها نام نکسوس‌های 6P و 5X آورده شده است. البته گوشی‌های اندرویدی زیادی هستند که این قابلیت سخت‌افزاری را دارند. برخی امکانات دیگر مانند راه‌اندازی سریع و جابجایی سریع بین حالت‌های فیلم و عکس نیز تنها در دستگاه‌های نکسوس ۵، ۶، ۹، 5X و 6P قابل استفاده هستند.

بروزرسانی مورد نظر به تدریج برای دستگاه‌ها و حساب‌های کاربری مختلف ارائه می‌شود. اگر اپلیکیشن دوربین گوگل را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید و پیغام بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، ممکن است با یک بار ریست کردن دستگاه، مشکل شما حل شود. در غیر این صورت می‌توانید در Google Play در قسمت My Apps بروزرسانی این اپلیکیشن را چک کنید.

زومیت

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید