Performancing Metrics

متولدین دهم اردیبهشت 1377 و قبل از آن می توانند درانتخابات شركت كنند | اتاق خبر
کد خبر: 337509
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1395 - 21:28
رئیس اداره ثبت احوال بروجرد:
رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: متولدین دهم اردیبهشت ماه 1377 و قبل از آن می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شركت كنند.

اتاق خبر - علی زراسوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره ثبت احوال بروجرد همانند دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی واجدین شرایط شركت در انتخابات خدمات سجلی ارایه می دهد.
وی اظهار كرد: هم اكنون شناسنامه آماده تحویل در اداره ثبت احوال بروجرد وجود ندارد و تمامی آنها از طریق اداره پست به منازل افراد ارسال شده است.
وی افزود: از آنجا كه اصل شناسنامه، كارت ملی یا كارت ملی هوشمند برای شركت در انتخابات لازم است این اداره آماده خدمات دهی و پاسخگویی به شهروندان می باشد. رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: متولدین سال 1368 به بعد به دلیل اینكه به جای شماره شناسنامه، دارای كد ملی در شناسنامه خود هستند، ارایه اصل شناسنامه برای رای دادن آنها كافی است و نیازی به اخذ تاییدیه از ثبت احوال ندارند.
دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم اردیبشهت ماه ساعت هشت صبح آغاز می شود و از بین چهار نامزد انتخاباتی دو تن بر كرسی نمایندگی مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواهند نشست.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید