Performancing Metrics

حرف همه ما یکی است؛ تنها بازی در ایران | اتاق خبر
کد خبر: 337657
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 05:20
رئیس فدراسیون فوتبال عراق:
رئیس فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد که همه در این کشور موافق برگزاری بازی در ایران هستند و از خواسته خود کوتاه نمی آیند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با وجود آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال با درخواست عراق برای برگزاری بازی های این کشور در انتخابی جام جهانی در ایران مخالفت کرده‌اند و با وجود آنکه کشورهای عربی دیگر مثل امارات حمایت خود را از سعودیها اعلام کرده‌اند اما فدراسیون فوتبال عراق همچنان اصرار دارد که بازیهای این کشور در ایران برگزار شود.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در جدیدترین اظهارات خود امروز در تلویزیون عراق گفت: همه ما در عراق از وزارت ورزش گرفته تا کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اصرار داریم که ایران بهترین مکان برای میزبانی بازیهای ما است. ایران همسایه ما است و هواداران به راحتی می توانند خود را به ورزشگاه رسانند. هزینه‌های سفر به ایران کم است و با توجه به آنکه عراقی‌های زیادی هم در ایران زندگی می‌کنند اصرار داریم که این کشور را به عنوان میزبان خود انتخاب کنیم.

با وجود آنکه فدراسیون فوتبال عراق اصرار دارد که بازیهای این کشور در ایران برگزار شود، اما عربستان سعودی دست به هر کاری می‌زند تا عراقی‌ها را راضی کند که کشور دیگری را به عنوان میزبان خود انتخاب کند. آنها حتی اعلام کرده‌اند که همه هزینه‌های میزبانی عراق را در هر کشور دیگری به جز ایران پرداخت می‌کنند.

تاکنون عراقی‌ها برابر وسوسه‌های سعودی مقاومت کرده‌اند اما قرار است در جلسه‌ای که امروز در قطر برگزار می‌شود کشورهای عربی به ویژه عربستان و عراق با هم در این زمینه صحبت کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید