Performancing Metrics

صبای قم از هر ۳ بازی پایانی خود برد می‌خواهد | اتاق خبر
کد خبر: 337700
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 06:28
دایی در نشست خبری:
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر این که صبا از هر ۳ بازی پایانی خود برد می‌خواهد، گفت: بازی برابر تیمی که تراکتورسازی را شکست داده و با سایپا مساوی کرده کار آسانی نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علی دایی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و سیاه جامگان مشهد، اظهار داشت: دیدار برابر تیم سیاه جامگان یکی از دشوار‌ترین دیدارهای ما در لیگ بر‌تر است زیرا در هفته‌های پایانی لیگ قرار داریم و شرایط تیم حریف به گونه‌ای است که نیاز به کسب نتیجه لازم برای فرار از انتهای جدول و سقوط به دسته اول دارد.

وی افزود: بازی برابر تیمی که تراکتورسازی را شکست داده و با سایپا مساوی کرده کار آسانی نیست و انتظار یک بازی دشوار را داریم اما صبا هم به ۳ امتیاز فکر می‌کند و شرایط ما به گونه‌ای است که باید در قم پیروز شویم تا بتوانیم به جایگاه بهتری در جدول رده بندی لیگ بر‌تر برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در ۳ دیدار آخرمان در لیگ بر‌تر با تمام وجود به میدان می‌رویم و می‌خواهیم در هر ۳ بازی پیروز میدان باشیم و سیاه جامگان هم با وجود اینکه تیم سرسخت و باکیفیتی است اما برابر صبا کار سختی در پیش خواهد داشت.

دایی بیان داشت: هنوز ۳ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و تمام تلاش ما بر این است که حداکثر امتیازات در این ۳ بازی را جمع آوری کنیم تا بتوانیم برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بر‌تر جدول و کسب سهمیه آسیایی شانس خود را حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: امسال با حضور در صبا روزهای خوبی با این تیم داشتن و ارتبط خوبی بین من و صبا به خصوص بازیکنان این تیم وجود داشت و اگر شرایط دشوار ابتدای فصل نبود قطعا نتایج بهتری می‌گرفتیم و شرایط نابسامان بدنسازی پیش فصل ما سبب شد تیم ما در خلال فصل دچار مشکل شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد: بازیکنان خوب و بی‌حاشیه‌ای داریم و مدیر عامل باشگاه نیز تلاش زیادی می‌کند اما واقعیت این است که در حال حاضر در صبا مشکلاتی وجود دارد و ما باید برای اینکه صبای بهتری در آینده داشته باشیم این مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید