Performancing Metrics

صادرات یك میلیون و 680 هزار تن تولیدات كارخانه سیمان كنگان بوشهر | اتاق خبر
کد خبر: 337772
تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1395 - 16:31
مدیرعامل شركت بین المللی ساروج بوشهر گفت: پارسال یك میلیون و 680 هزار تن سیمان، كلینكر و آهك از تولیدات كارخانه سیمان كنگان به خارج صادر شد كه در كشور بی نظیر است.

اتاق خبر: رحمت الله روستاپور روز پنجشنبه در آیین تقدیر از كارگران نمونه كارخانه سیمان كنگان افزود: صادرات آهك از این كارخانه در سال 94 برای نخستین بار انجام شده است.
وی اضافه كرد: پارسال كارخانه سیمان كنگان با یك میلیون 870 هزار تن تولید، بیشترین میزان تولید را در هفت سال گذشته داشته است.
روستاپور گفت: همه این موفقیت ها در كارخانه سیمان كنگان در شرایطی محقق شد كه تولید سیمان در سال 94 در كشور در بحرانی ترین وضعیت قرار گرفته بود.
وی بیان كرد: اكنون روزانه 6 هزار تن كلینكر در كارخانه سیمان كنگان تولید می شود.
مدیرعامل شركت بین المللی ساروج بوشهر با تقدیر از روحیه جهادی كارگران گفت: این موفقیت ها حاصل و دسترنج همت و كار مضاعف نیروهای توانمند كارخانه سیمان كنگان، بویژه كارگران بوده است.
روستاپور در بخش دیگری گفت: پرداخت بدون تاخیر مطالبههای كارگران، كارمندان و شركت های پیمانكاری از دیگر افتخارهای كارخانه سیمان كنگان است.
در این آیین كه با حضور بخشدار مركزی كنگان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از 26 كارگر نمونه از 2 نیروی فعال در شورای كارگری و خانواده یك كارگر متوفی كارخانه سیمان كنگان نیز تجلیل شد.
كارخانه سیمان كنگان در 214 كیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید