Performancing Metrics

بااین نکات در سفر خوش بگذرانید | اتاق خبر
کد خبر: 339027
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1395 - 22:22
مهم ترین اتفاق در سال سفر رفتن است.با این حال بسیاری از مردم آمادگی را ایجاد نمی کنند و در شرایط که قرار می گیرند نمی دانند دقیقا چه کاری باید انجام دهند.امیدواریم با خواندن این مقاله ،بهترین تعطیلات را برای خود رقم بزنید.

اتاق خبر: مهم ترین اتفاق در سال سفر رفتن است.با این حال بسیاری از مردم آمادگی را ایجاد نمی کنند و در شرایط که قرار می گیرند نمی دانند دقیقا چه کاری باید انجام دهند.امیدواریم با خواندن این مقاله ،بهترین تعطیلات را برای خود رقم بزنید.

1.بسته بندی درست

هیچ چیز بدتر از این نیست که بعد از اینکه به مقصد رسیدید،متوجه شوید که چیزی را جا گذاشته اید.با سازماندهی و تهیه یک لیست می توانید بسیاری از مشکلات را کنترل کنید.

 

2.تحقیق در مورد مقصد

در مورد مکان های دیدنی و کارهایی که در مقصد می توانید انجام دهید،اطلاعاتی بدست آورید.برای انجام هر گونه سرگرمی که با انجام یا بازدید از آن علاقه دارید،برنامه ریزی کنید و یک به یک در سفر رفتن انجام دهید.

3.رفتن به فرودگاه

بهتر است ساعاتی زودتر از زمان دقیق پرواز در فرودگاه حاضر شوید.زود رسیدن خیلی بهتر از دیر رسیدن و از دست دادن پرواز و یا وسیله ای است.

 

4.آرامش در فرودگاه

از امکاناتی که ارائه می شود،لذت ببرید.به یاد داشته باشید که این مسافرت برای شماست و شما باید از تمامی لحظات آن لذت ببرید.

5.صبور باشید

هنگامی که به فرودگاه مقصد می رسید،برای دریافت چمدانها حوصله به خرج دهید و عجله نکنید.قطعا زمان زیادی نمی برد اما باید بدانید که هواپیمای شما تنها هواپیمای نشسته در فرودگاه نیست.پس صبور باشید.

 

6.برنامه ریزی در هتل

زمانی که در هتل هستید،برنامه ها و کارهایی که می خواهید انجام دهید را به خاطر آورید و در ذهن برنامه ریزی کنید.این کار باعث ایجاد هیجان در شما و فراموش کردن خستگی می شود.

7.لذت بردن

از انجام هر کاری لذت ببرید.تعطیلات زمانی برای استراحت است،از همه چیز لذت ببرید حتی اگر آخرین زمان های بودن شما در تعطیلات است.

8.مطالعه

در طول سفر کتاب مورد علاقه تان و یا کتابی که دوست داشتید مطالعه کنید و زمانی برای آن نداشتید را باز کنید.بهترین زمان برای مطالعه ،بودن در فرودگاه و هواپیما است.

 

نکات:

- قبل از سفر به دکترتان مراجعه کنید و اگر نیاز به واکسن دارید،حتما دریافت کنید.

- اگر از استطاعت مالی برخوردارید،بهترین نوع هواپیما را رزرو کنید تا از همان ابتدای سفر راحتی و لبخند را برای شما به ارمغان بیاورد.

- از فکر کردن به کار در طول سفر اجتناب کنید.دفترکاری را قبل از سفر ببندید و بعد از اتمام کامل تعطیلات باز کنید.

- هنگامی که برای یافتن مقصد در حال جستجو و تحقیقات هستید،مکانی که بیشتر از همه توجه شما را جلب کرده است را انتخاب کنید.

- بهترین نوع لباس را با توجه به آب و هوای مقصد بر دارید تا دچار مشکل نشوید.

منبع: دالاهو

94104

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید