Performancing Metrics

رشته‌های المپیکی مورد حمایت قرار می‌گیرند | اتاق خبر
کد خبر: 339065
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 00:11
سجادی در مجمع عادی فدراسیون کشتی:
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع عادی فدراسیون کشتی از حمایت‌های ویژه از رشته‌های المپیکی خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سید نصراله سجادی عصر امروز (دوشنبه) پس از پایان مجمع عادی فدراسیون كشتی در جمع خبرنگاران، گفت: فدراسیون كشتی در دو سال گذشته، ۱۴ برنامه همایش برگزار كرد، اما مجمع عمومی تاکنون برگزار نشده بود که دلیل این موضوع نیز برگزاری مسابقات كسب سهمیه المپیك و تدارکات برای این میدان بود.

وی در ادامه اظهار داشت: روزهای حساسی را پیش رو داریم و هم اکنون در آستانه بازیهای المپیك هستیم و همه از جمله اهالی کشتی خواستار حمایت بیشتر از این رشته هستند. از سویی دیگر باید با توجه به زحمات مسئولان فدراسیون کشتی، حمایت های لازم صورت گیرد تا نتایج خوبی در المپیك کسب شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ادامه داد: کشتی در سال گذشته، ۱۸ تیم مختلف ملی در چندین رده سنی داشته که با هیچ رشته ای ورزشی قابل مقایسه نیست. نقطه ارزیابی در ورزش قهرمانی نیز کسب نتایج است که خوشبختانه نتایج خوبی در کشتی به دست آمده است.

سجادی تصریح کرد: ارزیابی اصلی ورزش بر عهده مردم است و طبیعتا مردم توقع فراوانی از ورزش دارند. البته توجه به این مقوله از نظر تصمیم گیرندگان، به اندازه توقع مردم نیست و در واقع همه باید با عشق و علاقه بیشتری کار کنند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت های کشتی با یک کار تیمی و همدلی تمامی اعضای این خانواده بزرگ حاصل شده ، خاطر نشان کرد: معتقدم کشتی ایران باید در تصمیم گیری‌های کلان در اتحادیه جهانی کشتی تاثیرگذار باشد و نقش جدی‌تری ایفا کند.

سجادی در خصوص تاكید رئیس جمهوری مبنی بر حمایت جدی از رشته‌های المپیكی نیز گفت: این اقدامات مدتهاست آغاز و بودجه ای نیز برای فدراسیون‌های المپیكی در نظر گرفته شده است.

مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی با حضور نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز(دوشنبه) در سالن کنفرانس خانه کشتی تهران برگزار شد. در ابتدای این مجمع گزارش عملکرد فنی سال ۹۳ و ۹۴ توسط رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ارائه و در ادامه گزارش مالی و حسابرسی بررسی شد و سپس با بررسی بودجه سال ۹۵، تقویم فنی این سال نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید