Performancing Metrics

هنوز به سایپا تعهد دارم | اتاق خبر
کد خبر: 339066
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 00:14
مجید جلالی:
سرمربی سایپا با تاکید بر اینکه طبق قراردادش همچنان به این تیم متعهد است، گفت: در دو بازی باقیمانده لیگ نیز به عنون سرمربی در این باشگاه خواهم بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، مجید جلالی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در تمرینات این تیم گفت: پس از شکست مقابل استقلال تهران، تمرینات خوبی را انجام داده ایم و برای دیدار مقابل استقلال اهواز آماده هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقاتی بین او و مدیریت باشگاه افتاده است، گفت: به هر حال یک سری مشکلات وجود داشت و این اتفاقات فقط مربوط به پایان فصل نبود اما با تمام این مشکلات من به این تیم متعهد هستم و با سایپا قرارداد دارم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این پرسش که مدیر عامل باشگاه صحبت از اخراج شما کرده اما شما در تمرین حاضر شده اید گفت: من روز گذشته و امروز در تمرین حضور پیدا کرده ام و با توجه به قراردادی که با سایپا دارم در دو بازی باقیمانده نیز سرمربی سایپا هستم.

وی در پاسخ به حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی سایپا گفت: چنین اخباری هر روز شنیده می شد و هر لحظه نام یک مربی جدید بر سر زبانها می افتاد اما من با این تیم قرارداد دارم و تا پایان فصل در سایپا خواهم ماند.

جلالی در مورد صحبت هایی مبنی بر کم کاری میلاد میداودی در دیدار مقابل استقلال ادامه داد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد میداودی حتی اگر 10 دقیقه هم برای ما بازی کرده ، تمام توانش را به کار بسته است و این وصله ها به او نمی چسبد . او یک بازیکن حرفه ای است و با توجه به تعهدش به تیم، فقط بدنبال این است که برای سایپا گلزنی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم دیدار پایانی را با پیروزی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید