Performancing Metrics

درگیری لفظی بازیکنان قبل از داربی لندن | اتاق خبر
کد خبر: 339086
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 07:28
بازیکنان تاتنهام از جمله موسی دمبله به مصاحبه‌های روزهای اخیر بازیکنان چلسی واکنش نشان دادند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، چلسی و تاتنهام امشب در داربی شهر لندن در ورزشگاه استمفورد بریج برابر هم به میدان خواهند رفت. در روزهای گذشته اظهارنظرهای بازیکنان چلسی درباره اینکه دوست دارند به لسترسیتی کمک کنند تا قهرمان شود و جلوی قهرمانی تاتنهام را بگیرند، به مذاق بازیکنان تاتنهام خوش نیامد. حتی موسی دمبله هم‌تیمی ادن هازارد در تیم ملی بلژیک نیز عنوان کرد: هازارد از حسادت این حرف‌ها را زده است.

ادن هازارد، سسک فابرگاس و ویلیان سه بازیکن محوری چلسی عنوان کردند که تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا تاتنهام را شکست دهند. البته درگیری هواداران چلسی و تاتنهام و اختلاف این دو باشگاه چیز جدیدی نیست. یک دهه پیش در بازی دو تیم یکی از هواداران اسپرز به زمین مسابقه آمد و می‌خواست به لمپارد حمله کند که این بازیکن جای خالی داد ولی مشت هوادار تاتنهام به او برخورد کرد. 50 سال پیش نیز درگیری شدید هواداران در ورزشگاه استمفورد بریج منجر به شکسته شدن فنس‌های ورزشگاه و زخمی شدن تعدادی از هواداران دو تیم شد.

بازیکنان تاتنهام از صحبت‌های آبی‌های لندن به هیچ وجه راضی نیستند. موسی دمبله که در تیم ملی بلژیک هم‌تیمی هازارد است و در یورو 2016 چندی دیگر باید کنار او به میدان برود با انتقاد از صحبت‌های این بازیکن گفت: این صحبت‌های هازاراد نشانه حسادت او به تاتنهام است و اینکه تیم ما شرایط خیلی خوبی داشته و او در چلسی این فصل موفق نبوده است. ما در جدول بالاتر از چلسی هستیم و آن‌ها به ما حسادت می‌کنند. هازارد از آن دسته آدم‌هایی نیست که این گونه صحبت کند. من نمی‌دانم او چطور این صحبت‌ها را به زبان آورده ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنم. قبل از بازی به سراغ هازارد می‌روم و دلیل صحبت‌هایش را جویا می شوم. فکر می‌کنم او زیاد درباره این صحبتش فکر نکرده چون تیم‌ ما یکی از تیم‌های خوب و آماده این روزهای فوتبال اروپاست.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل در خانه تاتنهام به پایان رسید و امشب فقط برد چلسی به تاتنهام کمک خواهد کرد که در کورس قهرمانی بماند. هر نتیجه‌ای غیر از برد تاتنهام قهرمانی لستر را امشب در فوتبال انگلیس قطعی می‌کند و دو هفته باقی مانده برای قهرمانی تشریفاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید