Performancing Metrics

فقط به دنبال قطعی کردن بلیت المپیک خودمان هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 339422
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 05:28
سیچلو :
مربی تیم ‌ملی والیبال ایران گفت: تلاش می‌کنیم با شکست تیم‌های آسیایی و همچنین کانادا و ونزوئلا بلیت سفر خودمان به المپیک را قطعی کنیم و به تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خوان سیچلو دستیار رائول لوزانو، در حاشیه تمرین صبح امروز سه‌شنبه تیم ‌ملی والیبال ایران، درباره شرایط تیم ملی گفت: تمرینات هر روز سخت‌تر از گذشته می‌شود و ما به زودی دو بازی دوستانه با فرانسه برگزار می‌کنیم. در تمرینات این روزها سیستم حمله، پاس و توپ گیری بازیکنان را تمرین می‌کنیم تا نزدیک به آغاز ر‌قا‌بت‌ها به آمادگی 100 درصدی لازم که نظر ما است، برسند.

او درباره تغییر سبک تمرین تیم ‌ملی گفت: من اصلا نمی دانم قبلا مربی قبلی تیم چطور کار می‌کرد. آنچه که می دانم این است که بازیکنان در حال‌ حاضر سخت و خوب تمرین می‌کنند و همه تلاش می‌کنند بلیت رفتن به ریو را به دست بیاورند.

سیچلو در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: شانس فعلی تیم ‌ملی ایران برای صعود به المپیک همان شانسی است که پیش از این و قبل از مشخص شدن حریفان وجود داشت. همه تیم‌ها از شانس یکسانی برای المپیک برخوردار هستند و من قول می‌دهم که بازیکنان ایران با تمام وجود تلاش کنند تا بلیت ریو را بگیرند.

او درباره شناخت کادرفنی از حریفان ایران خاطر‌ نشان کرد: ما شناخت خوبی از آنها داریم و حتی پیش از این هم بررسی‌های لازم را روی آنها انجام داده‌ایم و حتی سیستم‌هایی را هم برای مقابله با هر حریفی تعیین کرده‌ایم.

مربی تیم ‌ملی درباره شرایط موسوی، تشکری و محمودی گفت: این سه بازیکن علاوه بر تمامی بازیکنانی که در اردوی تیم ‌ملی حضور دارند در شرایط ایده‌آل قرار دارند و فشار زیادی را متحمل می‌شوند. امیدوارم که تا لحظه شروع مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن هیچ گونه مصدومیتی نداشته باشیم و بازیکنان در صحت و سلامت تمرینات خود را انجام دهند.

سیچلو درباره شانس صعود ایران به المپیک گفت: ما در حال‌ حاضر فقط به تیم‌های آسیایی و کانادا و ونزوئلا فکر می‌کنیم تا بتوانیم با برد برابر این تیم‌ها بلیت رفتن خودمان به المپیک را قطعی کنیم. این را هم می دانیم که اگر بتوانیم فرانسه و یا لهستان را شکست دهیم یک سهمیه به سهمیه آسیا اضافه می‌شود و حریف آسان‌تری به المپیک صعود می‌کند. با این حال همان طور که گفتم ما فقط به رفتن خودمان به المپیک فکر می‌کنیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید