Performancing Metrics

پیش‌بینی گرد و خاک برای 4 استان | اتاق خبر
کد خبر: 339625
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 16:12
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با تشکیل توده گرد وخاک بر روی کشور عراق و به سبب انتقال آن به جنوب غرب و غرب کشور، این مناطق تا صبح پنجشنبه 16 اردیبهشت، غبارآلود پیش بینی می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در مناطقی از شمال غرب و جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در غرب و شمال شرق بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد.

 وی اظهار کرد: روز پنجشنبه 16 اردیبهشت، در برخی مناطق غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود. روز جمعه 17 اردیبهشت، نیز با ورود سامانه بارشی در غرب، دامنه‌های البرز غربی رگبار باران، گاهی وزش باد و بارش‌های پراکنده در جنوب غرب، مرکز، شمال شرق، شمال غرب، دامنه‌های البرز شرقی و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.

 به گفته وظیفه، با تشکیل توده گرد وخاک بر روی کشور عراق و به سبب انتقال آن به جنوب غرب و غرب کشور در این مناطق تا صبح پنجشنبه غبارآلود پیش بینی می شود. همچنین در روز پنجشنبه در استان های تهران، قم، سمنان و مرکزی وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک رخ خواهد داد و در روز جمعه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید در پاره‌ای نقاط همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز پنجشنبه 16 اردیبهشت، نیمه ابری، بتدریج ابری، در بعدازظهر وزش باد شدید، گاهی بارش پراکنده و باد و گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای 32 و 18 درجه سانتیگراد و در روز جمعه 17 اردیبشهت، نیمه ابری تا ابری، در بعدازظهر رگبار و رعد و برق، گاهی وزش بادشدید با حداکثر و حداقل دمای 30 و 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید