Performancing Metrics

اهداف جمعیت هلال احمر در كمك به محرومان برگرفته از دستورات پیامبران است | اتاق خبر
کد خبر: 339753
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 21:29
سیدحسن خمینی:
تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) گفت: اهداف جمعیت هلال احمر در كمك كردن به مردم و محرومان برگرفته از دستورات پیامبران است.

اتاق خبر - حجت الاسلام سید حسن خمینی روز چهارشنبه در آستانه هفته هلال احمر دردیدار مدیران، كاركنان، داوطلبان و امدادگران سازمان هلال احمر در حرم مطهر امام خمینی(ره) افزود: تمام تلاش پیامبران برای نهادینه كردن فرهنگ یاری رساندن به هم در زمان مشكلات و توجه كردن به همنوع در زمان ایجاد یك مشكل و درد در جامعه بوده كه این امور همه در وظایف هلال احمر نهفته است.

وی گفت: اگر هدف بعثت پیامبر اسلام(ص) را اخلاق مداری تعریف كنیم، بزرگترین درجه اخلاق گذشت از خود، ایثار و رسیدگی به امور دیگران است كه این موضوع در عملكرد كاركنان هلال احمر در بروز فجایع طبیعی كاملا مشهود است.
یادگار امام خاطر نشان كرد: توجه به همنوع دستور همه پیامبران، اولیاء خدا و تمام وجدان های بیدار بشری است، هر چه مسئولیت افراد بالاتر باشد باید توجه زیادی را مبذول رفع مشكلات مردم و كاستن درد و رنج انسان ها كنند.
در آستانه هفته هلال‌احمر مدیران، كاركنان، داوطلبان و امدادگران این سازمان با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق كردند.
شعار جهانی امسال روز جهانی صلیب‌ سرخ و هلال‌احمر «همه جا، برای همه» است كه متناسب با این شعار هفته هلال امسال در كشور با شعار «بنی آدم اعضای یك پیكرند»، كلید خواهد خورد و بر این اساس روزهای این هفته به ترتیب شنبه 18 اردیبهشت: «جوانی به رنگ مهربانی هلال، آرامش و سلامتی»، یكشنبه 19 اردیبهشت «همراهان مهربانی»، دوشنبه 20 اردیبهشت «حلقه اتصال مهربانی»، سه‌شنبه 21 اردیبهشت«آموزش دریچه‌ای به دنیای آرام»،چهارشنبه 22 اردیبهشت «ایثار برای كاهش آلام بشری»،پنج‌شنبه 23 اردیبهشت «امدادگران، پیشگامان مهربانی» و جمعه 24 اردیبهشت «مهر مشاركت»، نامگذاری شده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید