Performancing Metrics

«کریس کوپر» بازیگری سخت کوش اما نامرئی! | اتاق خبر
کد خبر: 339918
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 09:22

به گزارش اتاق خبر، کریس کوپر متولد ۹ ژوئیه ۱۹۵۱، بازیگر آمریکایی است. کریس کوپر در کانزاس‌سیتی میسوری به دنیا آمده و بازیگری حرفه‌ای را از ۱۹۸۷ آغاز کرده است. او در چندین سریال تلویزیونی و فیلم‌هایی مانند «تک ستاره»، «زمانی برای کشتن»، «آرزوهای بزرگ»، «نجواگر اسبان»، «زیبایی آمریکایی»، «میهن‌پرست»، «کاپوتی» بازی کرده و سال ۲۰۰۳ برای بازی در فیلم «اقتباس» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.
کریس کوپر که سال ۲۰۱۴ بازیگر فیلم «اسپایدر من شگفت‌انگیز ۲» بود، سال پیش در فیلم «برآمدن از میان دشت» درباره زندگی نویسنده مشهور جی.دی.سلینجر جلوی دوربین رفت. او برای امسال چند فیلم و سریال در برنامه دارد که عبارتند از:
«تخریب» به کارگردانی ژان مارک واله/ Demolition
زمان اکران: از ۸ آوریل ۲۰۱۶
این درام که اکنون بر پرده‌ سینماهاست، بر مبنای فیلمنامه‌ای از برایان سایپ با بازی جیک جیلنهال در نقش اصلی ساخته شده است. این فیلم درباره مردی است که با از دست دادن همسرش در یک تصادف تراژیک اتومبیل، دست به خرابکاری‌های متعدد می‌زند و زندگی برایش معنایش را از دست می‌دهد.
«نگاه ویژه»/ Special Look
زمان اکران: از ۲۰۱۲ تا کنون
در این برنامه تلویزیونی که در قالب شوی هفتگی ارایه می‌شود، کریس پاین یکی از میهمانان یکی از اپیزودهای سال ۲۰۱۶ خواهد بود.
سریال «۱۱٫۲۲٫۶۳» /۱۱٫۲۲٫۶۳
زمان اکران: ۲۰۱۶
این مینی سریال برمبنای رمانی از استفن کینگ و درباره ترور جان اف کندی ساخته شده است. نویسنده در این سریال زمان را به عقب می‌برد تا بتواند مانع وقوع این ترور شود. اما او موفق نمی‌شود و این هاروی اسوالد قاتل رییس جمهوری فقید آمریکاست که در کارش موفق می‌شود. جیمز فرانکو، سارا گیدون و جوجر مک کی دیگر بازیگران این سریال هستند.
«چکاوک» به کارگردانی سیلویا کامینر/ Chickadee
زمان اکران: نامشخص در مرحله پیش تولید
این درام در نیویورک دهه ۱۹۲۰ می‌گذرد. یک دختر ۱۳ ساله مهاجر ایتالیایی که باید در یک دادگاه حاضر شود، قصد ندارد سکوت کند… رائول بووا و جولی کاونر دیگر بازیگران این فیلم هستند.
«تا شب زنده بمان» به کارگردانی بن افلک/ Live by Night
زمان اکران: ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷/ در مرحله پس از تولید
ان درام جنایی روایتگر دنیای جنایت‌های سازمان یافته است. تهیه‌کنندگی این فیلم را لئوناردو دی‌کاپریو با همکاری جنیفر تاد بر عهده دارد. فیلمنامه این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته دنیس لهان به رشته تحریر درآمده است. کوپر و افلک اولین بار در فیلم سینمایی «شهر» به کارگردانی و بازی بن افلک با یکدیگر همکاری داشتند. در آن فیلم کوپر در نقش پدر شخصیت افلک ظاهر شده بود. آنتونی مایکل هال، الی فنینگ و بن افلک دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: بانی فیلم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید