Performancing Metrics

جزییات دستگیری قاتل مست | اتاق خبر
کد خبر: 339946
تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1395 - 15:37
جوان مستی كه با ضربه چاقو مرتكب قتل در پایتخت شده بود با گذشت ۷۴ روز از زمان جنایت شناسایی و در شهرستان دزفول دستگیر شد.

به گزارش اتاق خبر، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز اول اسفندماه سال گذشته وقوع یك فقره نزاع و درگیری منجر به جرح از طریق مركز فوریت های پلیسی به كلانتری ۱۱۴ غیاثی اعلام شد.

با حضور ماموران كلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد كه جوانی ۱۹ ساله بنام « محمدصادق - ش » بر اثر اصابت جسم سخت از ناحیه سر دچار جراحت شدید شده ، كه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

دو نفر از دوستان محمد صادق كه شاهد صحنه درگیری وی با متهم بودند، عنوان كردند: در خیابان امیر سلیمانی قدم می زدیم كه موتورسیكلت طرح هوندا ۱۲۵ با دو سرنشین جوان به ما نزدیك و ترك نشین موتور درحالی كه حالت طبیعی نداشت پس از قدری درگیری لفظی با محمدصادق تهدید كرد كه اگر باز ما را در محل ببیند درگیر خواهد شد.

این دو شاهد در خصوص نحوه درگیری گفتند: پس از ترك خیابان امیرسلیمانی، ناگهان همان دو راكب موتور سیكلت نزدیك شده و ترك نشین موتور كه در مرتبه اول ما را تهدید كرده بود از موتور پیاده و با چاقو ضربه ای محكم به ناحیه سر محمدصادق وارد و به سرعت از محل متواری شدند.

براساس این گزارش محمدصادق به علت شدت جراحت وارده به ناحیه سر، به كما رفت و با وجود انجام اقدامات درمانی به علت ضربه مغزی جان خود را از دست می دهد.

همزمان با اعلام خبر فوت محمدصادق به كلانتری ، نوجوانی حدودا ۱۶ ساله به بیمارستان مراجعه و در خصوص وضعیت سلامتی متوفی سئوالاتی را از پرسنل بیمارستان می كند كه كاركنان بیمارستان با مشاهده وضعیت اضطراب در چهره وی موضوع را به مأموران اطلاع و در نهایت این نوجوان كه قصد فرار از بیمارستان را داشت دستگیر و به كلانتری ۱۱۴ غیاثی منتقل می شود .

با تشكیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، پرونده به همراه متهم ۱۶ ساله بنام «حامد . ط» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۲۹ تهران برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات حامد

حامد گفت: با موتور در محل پرسه می زدم كه منصور(متهم اصلی) مرا صدا زد و گفت كه مست است و درخواست كرد تا با موتور قدری او را بچرخانم تا آرام شود.

وی افزود: در خیابان پرسه می زدیم كه منصور با متوفی چشم به چشم شد و شروع به تهدید آن سه جوان كرد و سپس از محل دور شدیم؛ پس از دقایقی بار دیگر با همان سه جوان در خیابانی دیگر برخورد كردیم كه این بار منصور از موتور پیاده و بی هیچ مقدمه ای با كشیدن قمه از زیر لباسش به سمت یكی از آن سه نفر رفت و با چاقو ضربه ای به سرش وارد و به سرعت از محل متواری شدیم و پس از آن دیگر منصور را ندیدم.

دستگیری متهم در دزفولبراساس این گزارش كارآگاهان اطلاع پیدا كردند كه منصور پس از متاركه پدر و مادرش ، بهمراه مادربزرگش زندگی كرده و در زمینه خرید و فروش موادمخدر و مشروبات الكلی فعالیت دارد.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد كه منصور پس از وقوع درگیری از تهران متواری و پس از مدتی دوباره به پایتخت بازگشته و سپس به یكی از باغ های حاشیه شهر دزفول رفت كه در نهایت كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به دزفول اعزام و سرانجام در ساعت یك بامداد چهاردهم اردیبهشت وی را دستگیر كردند.

سرهنگ كارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در باره این خبر به خبرنگار مهرگفت: با اعتراف صریح متهم به ارتكاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تكمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید