Performancing Metrics

دلایل کندی ساخت مسکن مهر در پردیس | اتاق خبر
کد خبر: 340025
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 12:20
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشکلات ساخت و ساز در فاز ۹ پردیس، گفت: تامین خدمات زیربنایی در فاز ۱۱ برعهده این شرکت گذاشته شد.

اتاق خبر- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشکلات ساخت و ساز در فاز ۹ پردیس، گفت: تامین خدمات زیربنایی در فاز ۱۱ برعهده این شرکت گذاشته شد.

حسین رجب صلاحی در خصوص آخرین وضعیت ساخت و ساز مسکن مهر در پردیس، گفت: در فاز ۹ پردیس به دلیل جنس خاک، ساخت و ساز با مشکلات بیشتری روبرو است، به همین دلیل کار از ابتدا با کندی بیشتری انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه سعی ما این است که امسال بخش زیادی از ساخت و سازها را به سرانجام برسانیم، افزود: ساخت دیوار حائل به طول ۵۴ کیلومتر و ارتفاع ۱۲ متر از دیگر اقداماتی است که باید انجام گیرد و یکی از اقدامات پر هزینه ما در این شهر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه خدمات زیربنایی فاز ۱۱ این شهر هم به شرکت عمران واگذار شده است، اظهار داشت: محله ایران‌شهر پردیس ۲۴.۷ هکتار مساحت دارد که ۴۵۵۰ واحد مسکونی هر یک به متراژ ۱۰۶.۷ متر مربع از سوی شرکت کوزو پارس ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این محله سه مجتمع آموزشی، ۴ مجتمع تجاری و یک کلانتری قرار دارد، افزود:  ۴۵۵۰ واحد در هفته گذشته آماده افتتاح بود که متاسفانه به دلیل مشکل آبرسانی افتتاح نشد.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید