Performancing Metrics

قزوین صاحب بالگرد بزرگ امدادی و پایگاه معین می شود | اتاق خبر
کد خبر: 340053
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 15:38
رئیس جمعیت هلال احمر کشور:
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت های خوب استان قزوین ضمن استقرار دائم بالگرد اورژانس، زمینه احداث پایگاه بزرگ امدادی و اختصاص بالگرد ویژه امداد فراهم می شود.

اتاق خبر-  رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت های خوب استان قزوین ضمن استقرار دائم بالگرد اورژانس، زمینه احداث پایگاه بزرگ امدادی و اختصاص بالگرد ویژه امداد فراهم می شود.

امیر محسن ضیایی ظهر جمعه در دیدار با استاندار قزوین گفت: امدادگران هلال احمر با خدمت بدون منت به عنوان افرادی مورد اعتماد توانسته اند جایگاه خود را بخوبی حفظ کنند و این سرمایه بزرگ ارزشمندترین دارایی جمعیت است.

توانمندی هلال احمر استان قزوین در سطح بین المللی است

ضیایی بیان کرد: در بازدیدی که از امکانات فرهنگی، ورزشی و امدادی جمعیت هلال احمر استان داشتیم به این باور رسیدیم که امکانات استان قزوین در سطح بین المللی است و می تواند خدمات خود را در سطح ملی هم ارائه کند لذا در تقویت این جمعیت مساعدت لازم را انجام می دهیم.

وی اضافه کرد: اگر در مناطق مستعد و در جایی که نیروی توانمندی دارد بدرستی سرمایه گذاری کنیم به نتایج ارزشمندی می رسیم و در قزوین با مدیریت هوشمندانه آقای ره انجام کارهای خوبی شده و امیدواریم این خدمات تداوم یابد.

استفاده از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد قزوین

رئیس جمعیت هلال احمر کشور یادآورشد: شرکت های دانش بنیان استان در دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت خوبی هستند که اگر بتوانند خدمات خود را در مسیر ماموریت های هلال احمر ارائه کنند از آن استفاده خواهیم کرد.

ضیایی گفت: استان قزوین با داشتن امکانات خوبی که دارد از نگاه ما باید حمایت شود و یک سری طرح های بزرگ را در این استان اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: در صددیم در استانهای مهم کشور ۵ مرکز بزرگ توانبخشی راه اندازی کنیم که استان قزوین در ردیف این مناطق است و در صورت تامین زمین مجوز تاسیس را صادر می کنیم.

ضیایی یادوآرشد: این مرکز باید در کنار بیمارستان باشد تا بتوان از تجهیزات پزشکی مجاور استفاده کرد و هزینه ها را کاهش داد که با جلسه ای که امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، معاون عمرانی استانداری و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد به توافق رسیدیم تا این مرکز بسرعت ساخته شود.

منبع: مهر 

94106 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید