Performancing Metrics

بلاتکلیفی ادامه‌دار تیم ملی فوتسال | اتاق خبر
کد خبر: 340089
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 19:56
اردوی تیم ملی فوتسال به دلیل اجاره سالن و هتل کمپ تیم‌های ملی تعطیل شده و کادر فنی این تیم در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اردوی تیم ‌ملی فوتسال در راستای حضور در جا‌م جها‌نی که در شهریور ماه برگزار می‌شود از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شد، اما این اردو طبق انتظار کادرفنی تیم ‌ملی در شرایط مناسبی برگزار نشد.

در همان روز نخست کادرفنی تیم ‌ملی از شرایط نامساعد این تیم در هتل محل اقامتشان خبر دادند. در روزهای نخست هر پنج، شش بازیکن در یک اتاق اسکان داده شده بودند، اما پس از چند روز هتل المپیک را برای تیم ‌ملی در نظر گرفتند. این پایان کار نبود و در حال‌ حاضر اردوی تیم ‌ملی به دلیل اجاره هتل و سالن کمپ تیم‌های ‌ملی به بخش خصوصی تخلیه شده و اردوی تیم ‌ملی هم فعلا تعطیل شده است.

مسئولان کمیته‌ فوتسال و فدراسیون فو‌تبا‌ل برای جبران خلا به وجود آمده در اردوی تیم ‌ملی پیشنهاد برگزاری یک اردوی یک هفته‌ای در کیش را به اعضای کادرفنی تیم ‌ملی فوتسال ارائه کردند، اما آن طور که از شواهد و قرائن مشخص است این اردو هم برگزار نخواهد شد، چرا که هنوز مسئولان فدراسیون نتوانسته‌اند هتلی را در کیش برای تیم ‌ملی در نظر بگیرند

مشکل دیگر تیم ‌ملی نبود بازی تدارکاتی است. کادرفنی تیم ‌ملی در ابتدا خواهان برگزاری بازی با ازبکستان یا تایلند و یا یکی از کشورهای اروپایی شده بود که کمیته‌ فوتسال در تحقق این اهداف هم ناموفق بود تا این که خبر از برگزاری دیدار دوستانه میان ایران و عراق در خرداد ماه داده شد.

نکته قابل ملاحظه این است که این دیدار هم از سوی مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل پیگیری نمی‌شود و سرمربی تیم ‌ملی به صورت شخصی پیگیر برگزاری این بازی است. هر چند به نظر می‌رسد این دیدار هم برگزار نخواهد شد. تمامی این اتفاقات در حالی رخ داده که پس از قهرمانی تیم ‌ملی فوتسال در آسیا وعده و وعیدهای زیادی برای آماده سازی این تیم در راه جا‌م جها‌نی داده شد، اما حرف‌های مسئولان فدراسیون هنوز عملی نشده و فقط در حال از دست دادن زمان هستند.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید