Performancing Metrics

لازمه سازندگي كشور حركت در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي است | اتاق خبر
کد خبر: 340101
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1395 - 21:38
امام جمعه موقت ملاير گفت:لازمه سازندگي كشور تحقق اقتصاد مقاومتي است و گامي مهم براي حركت در مسيري است كه مقام معظم رهبري بسيار بر آن تاكيد كردند.

اتاق خبر - حجت الاسلام سيد حسن فاضليان در خطبه هاي عبادي و سياسي نماز جمعه اين هفته ملاير در مسجد جامع اين شهر افزود: با توجه به مشكلات اقتصادي، كشور ما نياز به سازندگي دارد و اين جز با اقدام و عمل محقق نمي شود.

وي اظهار داشت: در اين راستا نياز است از هرگونه شعار دادن پرهيز كرد و با كار و تلاش عملي، اقتصاد مقاومتي را در كشور به ثمر برسانيم.
وي ادامه داد: اقتصاد مقاومتي به معناي اين است كه كالايي را كه در كشور به آن نياز داريم، با كيفيت خوب توليد كنيم و در اختيار مردم قرار دهيم، نه اينكه بازار مصرفي براي كشورهايي چون چين، كره و ژاپن شويم.
حجت الاسلام فاضليان همچنين با تقدير از حضور مردم ملاير در مرحله دوم انتخابات بيان داشت: مردم بار ديگر با حضور پرشور و گسترده خود فردي اصلح را براي مجلس دهم انتخاب كردند و نشان دادند كه سرنوشت آنها برايشان مهم است.
وي افزود: با توجه به مشكلاتي چون بيكاري، ازدواج جوانان، مسكن و اشتغال، دو نماينده منتخب مردم ملاير بايد دست در دست يكديگر داده و به دور از اختلاف و خنثي سازي يكديگر براي رفع مشكل مردم و بويژه جوانان تلاش كنند.
خطيب جمعه ملاير ادامه داد: در فضاي تبليغات انتخاباتي تخريب هايي در فضاي مجازي صورت گرفت و به روحانيت اهانت هايي شد كه شايسته مردم ما نيست، چراكه پس از غيبت امام عصر(عج) حفظ و نگهداري اسلام و قرآن از وظايف مهم روحانيت بوده است.
حجت الاسلام فاضليان گفت: گسترش امروز اسلام از بركت ولايت فقيه و روحانيت است كه لرزه بر اندام استكبار انداخته است.
وي اظهار كرد: اين در حاليست كه در حال حاضر دنياي استكبار براي جلوگيري از اسلام ناب محمدي(ص) گروه اي تروريستي داعش را به راه انداخته تا چهره اسلام را به گونه اي ديگر به دنيا نشان دهند.
وي بيان داشت: امام راحل(ره) همواره با سخنان و اقدامات خود موجب نابودي طاغوت شد و هم اكنون نيز مقام معظم رهبري با رهنمودها و تاكيدات خود موجبات خشم و انزجار دنياي استكبار برانگيخته است.
حجت الاسلام فاضليان همچنين خواستار بهره گيري از فضيلت هاي ماه مبارك رجب و شعبان شد و گفت: اعياد شعبانيه بايد با شكوه فراوان برگزار شود و مردم از هرگونه موسيقي در اين جشن ها دوري كرده و حرمت را نگه دارند.
وي با تبريك فرا رسيدن ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز بيان داشت: جانبازان همواره براي حفظ و نگهداري انقلاب و اسلام در رنج و عذاب هستند و سختي هاي فراواني را متحمل مي شوند كه بايد مراقب باشيم به ارزش هاي آنان خيانت نكنيم.
وي با اشاره به هفته معلم و سالروز سراسر سعادت مبعث پيامير اكرم(ص) افزود: اخلاق نيكو و كريمه يكي از ويژگي هاي بارز پيامبر اكرم(ص) است و همواره طلب علم و دانش در قرآن كريم از پيامبران خواسته شده است.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید