Performancing Metrics

راشفورد شبیه من است | اتاق خبر
کد خبر: 340124
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 00:52
رونالدو:
ستاره سابق تیم ‌ملی برزیل می‌گوید مارکوس راشفورد شباهت زیادی به بازی او دارد و مطمئن است که این بازیکن جوان روزی به یکی از بهترین‌ها تبدیل خواهد شد. او همچنین عنوان کرد رونی قطعا در یورو به میدان خواهد رفت.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، مارکوس راشفورد در اواسط فصل فو‌تبا‌ل انگلیس نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و در سالی که منچستریونایتد عملکرد نسبتا ضعیفی داشت توانست با بازی‌های زیبا و گل‌های مهمی که به ثمر رساند خودش را به عنوان پدیده فصل شیاطین سرخ فو‌تبا‌ل انگلیس مطرح کند.

رونالدو، مهاجم سابق تیم ‌ملی برزیل به ستایش از عملکرد این بازیکن جوان پرداخت و از او به عنوان بازیکنی بزرگ در آینده نام برد و گفت: من فکر می‌کنم اولین خصوصیتی که یک مهاجم داشته باشد این است که تشنه گلزنی باشد و من این ویژگی مهم را در بازی راشفورد می‌بینم و مطمئنم او در آینده به مهاجم بزرگی تبدیل خواهد شد. راشفورد می‌تواند به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد. بازی با توپ خوبی دارد و دو ویژگی مثبت دیگر او سرعت و شجاعتی است که دارد.

وین رونی مهاجم منچستریونایتد و تیم ‌ملی انگلیس که کاپیتان تیم ‌ملی کشورش نیز هست، این فصل اغلب با مصدومیت روبرو بود و در ابتدای فصل نیز عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست در چندین بازی گلزنی کند. همین باعث شده احتمال حضور او در ر‌قا‌بت‌های یورو 2016 که چندی دیگر در فرانسه برگزار می‌شود، کاهش یابد.

رونالدو که در تیم‌هایی همچون بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌رید نیز بازی کرده است، در ادامه درباره وضعیت وین رونی و شانس حضور او برای یورو گفت: من بارها با رونی ملاقات کرده‌ام. چه در زمین مسابقه و چه در خارج از مستطیل سبز. او انسان فوق‌العاده‌ای است. او در پستی بازی می‌کند که پشت سر مهاجمان است و به همین خاطر شاید آمار گلزنی کمتری داشته باشد. در چند سال گذشته او از پست مهاجم باکس به مهاجم بیرون باکس منتقل شده و بسیار سخت کوش بوده و توانسته در پست جدید عملکرد خوبی داشته باشد. من دلیلی نمی بینم که رونی در یورو 2016 نباشد. مطمئنم که او قطعا در این ر‌قا‌بت ها به میدان خواهد رفت، چرا که او کاپیتان تیم است و هنوز می‌تواند کارهایی کند که باعث شود انگلیس از حضور او سود ببرد.

لیست تیم ‌ملی انگلیس برای حضور در ر‌قا‌بت‌های یورو 2016 بعد از پایان ر‌قا‌بت‌های لیگ منتشر خواهد شد و ترافیک در خط حمله این تیم با مهاجمانی همچون هری کین، جیمی واردی، تئو والکات، دنی ولبک، دنیل استوریج و وین رونی، باعث شده تا خیلی‌ها نسبت به حضور رونی در ر‌قا‌بت‌های یورو 2016 مردد باشند.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید