Performancing Metrics

برای سیاه‌جامگان دعا می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 340411
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 22:51
محمدرضا مهاجری:
سرمربی تیم پدیده گفت: برای بازی فردا، به شرافت خودم و تک‌تک بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم برای پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزار‌ش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: به تک‌تک بازیکنان‌مان ایمان دارم و می‌دانم که برای بازی فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موفق شویم.

سرمربی پدیده در خصوص تمدید قراردادش گفت: از تمدید قراردادم و اینکه می‌توانم کنار مردم و تیم شهر خودم بمانم، خوشحالم. امیدوارم مسئولین بتوانند قدری بیشتر به تیم شهرشان حمایت کنند. باید دوستان توجه بیشتری داشته‌باشند نه اینکه در کل فصل، یک بار یکی از نمایندگان مردم مشهد به رختکن تیم ما بیاید و خسته‌نباشید بگوید. ما نگاه‌مان به جمع ۶ تیم بالای جدول بود اما به هر حال نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم برسیم. اما باز هم در اینکه توانستیم با وجود جمیع مشکلاتی که بود، امتیازات خوبی جمع کنیم و روند رو به رشد پدیده را حفظ کنیم.

مهاجری راجع به انتخاب تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: باید به تاج بابت انتخابش تبریک بگویم. خوشحالم که تکلیف فدراسیون روشن شد، وی سال‌هاست در بدنه فوتبال حضور دارد. درایت داشته که توانسته آرا را به خود اختصاص بدهد، فوتبالی که به لحاظ شرایط اجتماعی دارد روز به روز تماشاگرانش را از دست می‌دهد، امیدواریم که بتوانیم با تاج به شرایطی برسیم که مردم دوباره به فوتبال و فوتبالیست‌ها اعتماد کنند.

وی افزود: وقتی یک تیم لیگ برتری به مشهد آمد و در زمین ما تمرین کرد، سرمربی به بازیکنانش گفت قدر داشته‌هایشان را بدانند. سیاه‌جامگان هم خارج از این قاعده نیست. در طول فصل گذشته تنها یک بار، یکی از نماینده‌ها به رختکن آمد و خسته‌نباشید گفت. پتانسیل بالایی داریم اما در جای دیگر صرف می‌شود. آمار بگیرید ببینید که با وجود ۲ تیم لیگ برتری، چرا باید بازیکنان مشهدی در سایر تیم‌ها باشند. از هواداران هم ممنونم که در طول فصل آمدند، امیدوارم که فردا بیایند زیرا هواداران باید محرک تیم ما باشند، تیم ما نه خطر سقوط دارد و نه شانس صعود و همین موضوع باعث می‌شود که حضور هوادار لازم باشد.

مهاجری در خصوص مصدومان و محرومان تیمش خاطرنشان کرد: احمدی مشکلی از قبل در شیرین‌فراز داشت که نمی‌دانم چرا برای ۲ بازی آخر و در حالی‌که تکلیف قهرمان مشخص می‌شود، این مسائل مطرح شده، ضمن اینکه رضا ناصحی، روشنگر و فرامرزی مصدوم بودند که فکر می‌کنم به بازی فردا برسند.

وی درباره شاکله تیمش برای فصل بعد گفت: فکر می‌کنم اکثریت تیم را حفظ کنم اما نقاط ضعفی داریم که برای فصل بعد باید ۶، ۷ بازیکن بگیریم و برای رتبه‌های بهتر تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید