Performancing Metrics

تلاش می‌کنیم رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهیم | اتاق خبر
کد خبر: 340422
تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1395 - 23:41
مربی سایپا:
مربی تیم سایپا گفت: با توجه به اینکه نه خطر سقوط را احساس می‌کنیم و نه شانس آسیایی شدن داریم، تنها سعی می‌کنیم با کسب امتیازات باقی مانده رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید رجبی در نشست پیش از دیدار تیم‌های استقلال اهواز و سایپای تهران درباره بازی اظهار کرد: پیش از هر کلامی جا دارد از آقای جلالی بابت زحماتی که برای تیم کشید تشکر کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به وضعیت جدول و ورزشگاهی که بدون تماشاگر خواهد بود، طبعا بازی شور و حال خاصی ندارد. متاسفانه استقلال اهواز چند هفته زودتر به لیگ دسته یک سقوط کرد ولی با این وجود تیمی با انگیزه و جوان است. به ندرت تیمی پیدا می‌شود که زودتر سقوط کرده باشد ولی همچنان بازیکنانش باانگیزه باشند. به نظر من این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی بیان کرد: در هفته گذشته با وجود مشکلاتی که برای باشگاه به وجود آمد، تمرین‌های منظمی را دنبال کردیم و بازیکنان نیز از نظر روانی آماده بازی هستند تا به یاری خدا بتوانیم نتیجه بگیریم.

مربی تیم سایپا عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا رتبه‌مان را در جدول ارتقا دهیم وگرنه نه خطری برای سقوط ما را تهدید می‌کند و نه شانس آسیایی شدن داریم.

وی با اشاره به بازیکنان تیمش گفت: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. از طرفی تیم استقلال نیز بسیار پرانرژی بازی می‌کند و انگیزه‌های لازم را علی‌رغم سقوط هنوز داراست. بازی گذشته این تیم مقابل فولاد را دیدم و معتقدم این تیم خیلی خوب بازی کرد و تنها روی کم تجربگی بازی را واگذار کرد. فکر می‌کنم بازی خوبی بتوانیم انجام دهیم و نتیجه خوبی هم رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید