Performancing Metrics

ساخت مسابقه لاغری در تلویزیون | اتاق خبر
کد خبر: 340803
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 08:15
حسین فردرو - از برنامه‌سازان قدیمی تلویزیون - از طراحی و ساخت مسابقه‌ای جدید در تلویزیون برای پخش از شبکه سلامت خبر داد.

اتاق خبر: فردرو که کارگردانی تلویزیونی برنامه‌های بسیاری از جمله «محله برو بیا» را در کارنامه دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس "تلویزیون و رادیو" ایسنا‌، از این مسابقه به عنوان یک جُنگ شبانه یاد کرد که از منظر جذابیت یادآور برنامه‌هایی همچون «محله برو بیا» است و گفت: تلاش می‌کنیم در این مسابقه تجربه موفق «محله‌ی برو بیا» را تکرار کنیم.

او ادامه داد: این جنگ با مسابقات بسیار متنوع برای اولین بار در حوزه‌ی رژیم و لاغری برگزار خواهد شد که هر دوره، سه ماه به طول می‌انجامد و شرکت‌کنندگان در دو گروه 15 نفره خانم و آقا زیر نظر کارشناسان و متخصصان و با همه تجهیزات وزن کم می‌کنند.

 فردرو درباره‌ی روند تولید این جنگ شبانه و زمان پخش آن توضیح داد: طرح این مسابقه پیش از این ارائه داده شده است و اکنون در مرحله اتاق فکر هستیم. 60 درصد از این مسابقه قرار است ضبطی باشد و 40 درصد پخش مستقیم خواهد داشت و همزمان با عید فطر به روی آنتن شبکه سلامت خواهد رفت.

 فردرو در پاسخ به اینکه مجریانی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده است مجزا خواهند بود؟ گفت: قطعا این طور خواهد بود و زمینه برای حضور متخصصان و مجری کارشناسان فراهم خواهد شد. در حال حاضر در اتاق فکری که تشکیل شده بر روی این موضوع و تفکیک مجریان برای گروه‌های شرکت کننده کار خواهد شد این مسابقه چند مجری می‌خواهد و تعدادی از آنها باید مجری کارشناس باشند.

به گفته فردرو عنوان موقت این مسابقه «باشگاه سلامت» است.

به گزارش ایسنا، حسین فردرو این روزها کارگردانی سی‌ و سومین دوره مسابقات جهانی قرائت قرآن را برعهده دارد که به گفته وی از 22 اردیبهشت ماه با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود‌. سی‌ و سومین دوره مسابقه جهان قرائت قرآن مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید