Performancing Metrics

تکذیب خبر معرفی سفیر جدید ایران در فرانسه | اتاق خبر
کد خبر: 340810
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 08:45
سخنگوی وزارت خارجه مطرح کرد:
حسین جابری انصاری سخنگوي وزارت امور خارجه خبر منتشر شده در برخي از شبكه هاي اجتماعي در خصوص معرفي سفير جديد جمهوري اسلامي ايران در فرانسه و عدم پذيرفته شدن وي از سوي اين كشور را كذب محض خواند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا،حسین جابری انصاری سخنگوي وزارت امور خارجه خبر منتشر شده در برخي از شبكه هاي اجتماعي در خصوص معرفي سفير جديد جمهوري اسلامي ايران در فرانسه و عدم پذيرفته شدن وي از سوي اين كشور را كذب محض خواند.
وي با رد ادعاهاي مطرح شده در قالب اين خبر ساختگي، گفت: جمهوري اسلامي ايران اساسا فردي را بعنوان سفير جديد در فرانسه معرفي نكرده و اخبار و گمانه زني هاي صورت گرفته در اين خصوص خبرسازي و با اهداف خاص صورت گرفته است.
جابري انصاري تاكيد كرد اخباري از اين دست كه مربوط به فعاليت هاي رسمي وزارت امور خارجه است از سوي اين وزارتخانه به رسانه ها اعلام مي شود و ساير اخبار و گمانه زني ها نامعتبر است.
سخنگوي وزارت امورخارجه از تمامي دست اندركاران رسانه هاي گروهي بويژه در فضاي مجازي درخواست كرد سياست خارجي را با اهداف خاص داخلي خود آلوده نكرده و قبل از انتشار چنين اخباري، صحت و سقم آن را از مركز ديپلماسي عمومي و رسانه اي واخ بعنوان مرجع رسمي انتشار اخبار اين وزارت استعلام كنند تا روابط خارجي و منافع ملي كشور تحت الشعاع خبرسازي هاي كذب و دروغ قرار نگيرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید