Performancing Metrics

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا | اتاق خبر
کد خبر: 341147
تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1395 - 20:48
پیروزی تیم های بارسلونا و رئال مادرید برابر حریفانشان از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته سی و هفتم لالیگا یکشنبه همزمان برگزار شد که در مهم ترین بازی های مادرید و بارسلونا حریفان خود را شکست دادند اما اتلتیکو مغلوب میزبان خود شد.

 

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به رقابت مادرید و بارسلونا برای قهرمانی اختصاص دارد. سفیدپوشان با گل های کریستیانو رونالدو (دو گل) و کریم بنزما برابر والنسیا سه بر دو پیروز شدند. آن ها با یک امتیاز کمتر در ریازور به دنبال پیروزی و منتظر لغزش آبی اناری ها هستند.

شکست اتلتیکو مادرید از عناوین این نشریه است. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه دو بر یک مغلوب لوانته شدند و فرصت قهرمانی در لالیگا را از دست دادند.

این روزنامه به پیروزی پرگل بارسلونا در داربی کاتولونیا اشاره کرد. آبی اناری ها با پنج گل اسپانیول را شکست دادند و صدرنشین باقی ماندند.

خداحافظی آلوارو آربلوئا با مادرید از عناوین این نشریه است. مدافع اسپانیایی آخرین بازی اش را در سانتیاگو برنابئو انجام داد.

قهرمانی نواک جوکوویچ در تنیس اوپن مادرید از عناوین این روزنامه است. او دو بریک اندی ماری را شکست داد.

 

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی بارسلونا اختصاص دارد.

این نشریه به جدول لالیگا اشاره کرد. بارسا با 88، مادرید با 87 و اتلتیکو با 85 امتیاز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار دادند.

زمان دیدارهای مادرید و بارسلونا در هفته آخر لالیگا برابر حریفانشان از عناوین این روزنامه است. بازی های این دو تیم شنبه هفته آینده ساعت 19:30 برگزار می شود.

این نشریه به قهرمانی آیندهوون در لیگ هلند اشاره کرد.

قهرمانی هندبال بارسلونا در کوپا دل ری از عناوین این روزنامه است.

 

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیدارهای سه تیم بارسلونا، مادرید و اتلتیکو برابر حریفانشان اختصاص دارد.

این نشریه به تیم های که از سقوط خود را نجات دادند و تیم هایی که برای بقا تلاش می کنند اشاره کرد. گرانادا و دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا خواهند ماند و ختافه، اسپورتینگ خیخون و رایووایکانو برای ماندن در لالیگا تلاش خواهند کرد.

نتایج این هفته لالیگا از عناوین این روزنامه است. دپورتیوو با دو گل ویارئال را شکست داد، گرانادا چهار بر یک سویا را مغلوب کرد، ختافه و اسپورتینگ به تساوی یک بر یک رسیدند،ایبار و رئال بتیس با نتیجه مشابه بازی خود را به پایان رساندند. رئال سوسیداد دو بر یک رایووایکانو را شکست داد، دیدار تیم های اتلتیک بیلبائو و لاس پالماس بدون گل به پایان رسید و سلتاویگو با یک گل برابر مالاگا پیروز شد.

 

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید