Performancing Metrics

در نیم فصل دوم کارمان سخت بود | اتاق خبر
کد خبر: 341465
تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1395 - 23:59
رحمانی:
هافبک تراکتورسازی می‌گوید نکته ویژه پیروزی این تیم مقابل استقلال بازگشت به بازی پس از دریافت گل نخست بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بختیار رحمانی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم مقابل آن همه هوادار استقلالی این تیم را شکست دهیم. نکته ویژه پیروزی ما مقابل استقلال این بود که گل نخست را دریافت کردیم اما توانستیم به سرعت به بازی برگردیم. در نیم فصل نخست این طور نبودیم و پس از اینکه گلی را دریافت می‌کردیم، نمی‌توانستیم به بازی برگردیم.

او اضافه کرد: الان شرایط‌مان بسیار خوب است و فکر می‌کنم یک تیم کامل شده‌ایم. باید همین روند را تا پایان لیگ ادامه دهیم. ما سه بازی دیگر تا اتمام این فصل داریم که تمام تلاش‌مان پیروزی در هر سه این بازی‌هاست.

هافبک تراکتورسازی با بیان اینکه هواداران حاضر در ورزشگاه از دیدن بازی لذت بردند، تاکید کرد: شاید یک تیم باخت و یک تیم برد اما 5 گل در این بازی زده شد و هوادارانی که در ورزشگاه بودند از دیدن بازی لذت بردند. ما در نیمه دوم خوب کار کردیم و فکر می‌کنم توپ و میدان هم در دست ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

رحمانی در پاسخ به این سوال که چطور تراکتورسازی در حالی که 6 بازی بیشتر نسبت به تیم‌های دیگر در نیم فصل دوم انجام داده، در هر دو میدان موفق ظاهر می‌شود، گفت: در نیم فصل دوم کارمان بسیار سخت بود. در اکثر روزها در اردو بودیم و تمرین و بازی می‌کردیم. همین موضوع بازیکنان را خسته کرده بود. همه ما زحمت کشیدیم و بازیکنان با تمرکز لازم لیگ برتر و آسیا را ادامه دادند. من هم معتقدم نتایج خوبی گرفته‌ایم و همه این موفقیت‌ها به خاطر بازیکنان خوب و یکدست در تراکتورسازی است.

او در واکنش به اینکه اگر در دقایق پایانی مقابل سیاه جامگان شکست نخورده بودند الان بیش از پیش امیدوار به کسب سهمیه آسیا بودند، گفت: در آن بازی غفلت کردیم اما نباید به دنبال این مسائل باشیم. آرسنال هم در ابتدای فصل صدرنشین بود اما الان سوم است. ما می‌توانستیم با پیروزی مقابل پدیده هم سهمیه آسیا را بگیریم. الان زمان فکر کردن به این مسائل نیست و باید به سه بازی آینده فکر کنیم.

هافبک تراکتورسازی در پایان درباره دیدار با النصر امارات اظهار کرد: بازی نخست‌مان در امارات است و این امتیازی برای تیم ما محسوب می‌شود.اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید در همین بازی کار را یکسره کنیم و در بازی پایانی در تبریز با حضور هواداران‌مان جشن خوبی برای پایان فصل بگیریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید