Performancing Metrics

فیلیپه لوییس بهترین مدافع کناری جهان | اتاق خبر
کد خبر: 341471
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 00:26
مدافع کناری اتلتیکو مادرید در پست خود بهترین شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دانشگاه نوشاتل براساس آمار موجود در فصل 16-2015، 10 بازیکن برتر جهان را در پست های خود معرفی کرد. اتلتیکو مادرید در لالیگا برتر از تیم‌های دیگر است و تنها باشگاه اسپانیایی است که در یک پست بهترین بازیکن را به خود اختصاص داده است.

فیلیپه لویس بهترین مدافع کناری طبق این تحقیق اعلام شد. او بالاتر از فیلیپ لام (بایرن مونیخ)، دنی آلوس (بارسلونا)، مارسلو (رئال مادرید) و جوردی آلبا (بارسلونا) قرار گرفت.

در این بررسی شش نکته کلیدی در نظر گرفته شده است. نظم تاکتیکی، توپ‌گیری، پاسکاری تکل، خلاقیت، شدت براساس اهمیت هر یک از آنها در مناطق مختلف زمین تعیین شده است.

در میان مدافعان مرکزی گودین، ششمین مدافع برتر جهان است. او نماینده حاضر از لالیگا در 10 نفر برتر است.

در پست دروازه‌بانی یان اوبلاک دومین دروازه‌بان برتر است او پشت سر مانوئل نویر (بایرن مونیخ) قرار گرفته است. کلودیو براوو، بازیکن بارسلونا پنجمین دروازه‌بان است. کیلور ناواس (مادرید) در جایگاه نهم قرار گرفته است و په‌په رینا (ناپولی) رتبه دهم را به خود اختصاص داده است.

بازیکن اسپانیایی که در این فهرست از همه برتر است ژابی آلونسو (بایرمونیخ) است. او دومین هافبک دفاعی برتر انتخاب شد. او پس از همبازی‌اش آرتورو ویدال قرار دارد. سرخیو بوسکتس در جایگاه نهم بهترین بازیکن در لالیگا است.

در میان هافبک‌ها مرکزی بهترین بازیکن حاضر در لالیگا تونی کروس (رئال مادرید) در جایگاه هشتم قرار گرفته است. آندرس اینیستا در رتبه نهم است. سائول نیگوئس در کمال شگفتی جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده است.

یکی دیگر از آمارهای جالب منتشر شد بدترین دروازه‌بان‌های فصل است که سه دروازه‌بان از لالیگا در آن حضور دارند. برد گوزان، دروازه‌بان استون‌ویلا در صدر قرار دارد. آندرس فرناندس از گرانادا در جایگاه چهارم است. ویسنته‌ گواتیا (ختافه) در رده نهم جای دارد.

برترین هافبک‌های تهاجمی و مهاجمان این تحقیق هنوز توسط دانشگاه منتشر نشده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید