Performancing Metrics

شکست تیم ایران برابر میزبان | اتاق خبر
کد خبر: 341505
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 03:00
تورنمنت فوتبال چین؛
تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت چین با یک بازیکن کمتر برابر تیم میزبان شکست خورد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران که برای حضور در تورنمنت چهارجانبه به چین رفته است، در اولین دیدار خود امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران مقابل چین رفت و در نهایت در یک بازی نزدیک و حساس این مسابقه را با نتیجه ۲ بر ۱ به سود میزبان واگذار کرد.

تیم ایران از دقیقه ۲۲ بازی با اخراج محمد داوری ۱۰ نفره به بازی خود ادامه داد. تک گل ایران را امیرحسین حسین پور به ثمر رساند.

ایران با ترکیب معراج اسماعيلي، طاها شريعتي، عارف محمد علي پور، مهرداد زارعي (۴۶ محمد علیپور)، محمد داوري، امير حسين خدا مرادي، محسن گودرزي (۴۶ وحید نامداری)، محمد شريفي، سعيد آهني، محمد قادري و محمد غبيشاوي برابر چین به میدان رفت.

حمید علیدوستی سرمربی تیم نوجوانان در پایان این بازی گفت: تیم ما از دقیقه ۲۲ بازی ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. برهمین اساس فشار زیادی را بازیکنان ما بود و نزدیک به ۱۰ هزار  تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت.

وی ادامه داد : در حالیکه بازیکنان ایران یکسال و نیم از بازیکنان چین کوچکتر بودند اما بازیکنان ایرانی یک بازی نزدیک و محکم را به نمایش گذاشتند و دقایقی از بازی برق ورزشگاه قطع شد.

تیم نوجوانان کشورمان روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید