Performancing Metrics

سرنوشت بقا در دستان خودمان است | اتاق خبر
کد خبر: 341800
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 23:58
مدیرعامل سیاه‌جامگان:
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: با حمایت هواداران در لیگ برتر می‌مانیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا عباسی در خصوص شرایط تیم سیاه‌جامگان برای بقا در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحال هستم که سرنوشت بقا در لیگ برتر در دست خودمان است، با توجه به اتفاقاتی که در هفته 29 رخ داده بود، شانس خود را از دست داده بودیم ولی به لطف امام رضا(ع) شرایط برای بقا در لیگ برتر حفظ شد و امیدوارم با حمایت هواداران در بازی آخر بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

وی افزود: تدارکات لازم را برای حضور طرفداران در ورزشگاه را فراهم کرده‌ایم، در حال رایزنی هستیم که برای هواداران مشهدی اتوبوس در نظر بگیریم تا به صورت رایگان در ورزشگاه حضور داشته باشند و جو سنگینی را برای تیم ملوان رقم زنند.

وی درباره حمایت مسئولان در چند روز اخیر اظهار کرد: خوشبختانه حمایت خوبی را در این چند روز اخیر شاهد بودیم، تمام مسئولان در سطح شهر تلاش می‌کنند تا با حمایت از نماینده استان، کمک کنند در لیگ برتر باقی بمانیم، قطعا با پیروزی در این دیدار عیدی خوبی را در این ایام مبارک به هواداران خود خواهیم داد.

عباسی درباره پاداش در نظر گرفته شده برای بازیکنان افزود: مهمترین پاداش رضایت مردم و رضایت علی‌ابن‌ موسی‌الرضا(ع) است ولی با این حال پاداشی مادی را همانند بازی‌های گذشته در نظر گرفته‌ایم. تا جایی که اطلاع دارم سایر نهادها هم برای پرداخت پاداش آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازی روز جمعه رایگان اعلام شده و امیدوارم با مساعدت‌های لازم که هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته‌اند‌ هواداران در این بازی حضور داشته باشند و به حمایت تیم خود بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با حضور هواداران در ورزشگاه از نظر روحی و روانی بازیکنان شرایط خوبی را خواهند داشت و تلاش خواهیم کرد با شرایط خوبی لیگ را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید